Greta Thunberg - walka o naprawę świata czy ekologia na pokaz?!

  wyświetleń 102,198

Moto Doradca

2 miesięcy temu

Krótka historia i spostrzeżenia, na temat jednej z największych aktywistek ruchów proekologicznych na świecie.
Zajrzyj do mnie na sociale :
- INSTAGRAM : motodoradca.tv/instagram
- FACEBOOK : motodoradca.tv/facebook
Subskrybuj kanał :
- MOTO DORADCA : motodoradca.tv/subskrybuj
Wszelkie pytania związane z poradami, zakupem auta i eksploatacją proszę kierować w komentarzach pod filmem, w polu dyskusja, czy też w grupie „moto doradcy”.
Komercyjne działania : wspolpraca@motodoradca.tv

Komentarze
RabelSupraMkIV
RabelSupraMkIV Dzień temu
plpost.info/chat/ubfMe2nX1qBxm3Y/wideo.html
Minus 13
Minus 13 6 dni temu
Gretą może trochę ma racje. Ale pewnie bułeczki z masełkiem je . A rolnik żeby jej smakowało przez 12h ciężkim sprzętem pod obciążeniem z silnikami diesel jeżdżą po polach . I dobrze bo to im daje opcję ogarnięcia gospodarstwa. Ale nasza panna nie krzyczy wracacie do koni ! Do worka ekologia można wrzucić wszystko nawet pierdnięcie ! Dlatego tu chodzi tylko o pieniądze . Tym bardziej że wizerunek Grety jest zastrzeżony a powinien być na każdej życzy powiązanej z EKO.
Sncymon Ancymon
Sncymon Ancymon 16 dni temu
Żart, kpina. Chiny / Europa. Tyle w temacie
Michał Jundo
Michał Jundo 20 dni temu
Gretynka
Dobrawa ciekawostki dla ciekawych Prolife
Dobrawa ciekawostki dla ciekawych Prolife Miesiąc temu
Jezeli zbieram 5 nakretek tygodniowo, to w ciagu roku zbiore nakretki za 1 zl. Recykling jest nieoplacalny i jest elementem ekoterroru, ktorego najgorszym przejawem jest depopulacja i aborcja.
Darek Kafarek
Darek Kafarek Miesiąc temu
Jak jest kobieta brzydka to zostaje lesbijką albo ekologiem
Kryspin Oski
Kryspin Oski Miesiąc temu
Szacun za odcinek. Mogłeś dorzucić jeszcze Ślad Węglowy, to też jest kapitalny pomysł. Coraz więcej ludzi chce być eko, vege, i friendly dla wszystkiego co żyje i potrafi coś wymyśleć. Nie wolno się spierać bo od razu jesteś faszystą i egoistą. Kiedyś po zakupach mojej przyjaciółce która jest ecowege, zwróciłem uwagę na buty które kupiła, bo najzwyczajniej nie zauważyła znaczka cielęcej skóry. Wywiązała się dyskusja po której się rozpłakała. I kiedy kobieta płacze to musisz przestać. Ma benzynkę bo na elektryka ją jeszcze nie stać, nie je zwierząt, a poza tym, to wszystko zostało po staremu, kopiec ciuchów co roku. No i moralniaki o ekologii przy każdej okazji. Dlaczego czekamy z tą ekologią, od jutra zero energii z paliw kopalnych, elektrownie i pojazdy spalinowe stają, I posiłkujmy się tylko zieloną energią, oraz transportem elektrycznym napędzanym ekologią Pozdrawiam
Michal J
Michal J Miesiąc temu
Co tu się otpierdala
Tomek B
Tomek B Miesiąc temu
zamknąć wszystkie stacje benzynowe i temat z bani hehe.
WalesaOddawajMoje StoMilionow
WalesaOddawajMoje StoMilionow Miesiąc temu
Brawo za materiał !!! Jeden z najbardziej rzeczowych głosów jakie słyszałem w ostatnim czasie. W europie przykręcamy sobie śrubę jeśli chodzi o emisje spalin a w Indiach i Chinach już nawet śrub nie luzują tylko dymią ile wlezie. Warto zerknąć na statystykę emisji spalin (porównanie zmiany od roku 2000 do lat poprzednich. Indie +119% , Chiny +185%) Pozdrawiam
Zyb Xax
Zyb Xax Miesiąc temu
Dlaczego uważasz, że to nie jest skok na kasę?
Kacper Ząbczyk
Kacper Ząbczyk Miesiąc temu
Każdy chce mieć auto o dużej mocy, małej pojemności i niewielkim spalaniu. Nikt jednak nie myśli o tym że tak wyżyłowane jednostki przejadą 20 tys km i trzeba kupić nowe auto bo naprawa się nie opłaca. A co jest bardziej ekologicznego, jeżdżenie starszym Land cruiserem który robi milionowe przebiegi ale więcej spala czy zużywanie gigantyczne ilości energii oraz surowców i produkowanie odpadów na budowanie nowych aut które z góry wiadomo że się rozpadną jak tylko skonczy się gwarancja a potem wymiana na kolejne. Jako offroadowca najbardziej boli mnie dostępność do np. Toyoty vdj 78 z 4.5l v8 dieslem, która robi po miliony km w Afryce czy Australii i jest nawet produkowana w Europie ale tutaj już nie można jej dostać bo nie jest ekologiczna. Zmiana samochodu powinna nastąpić z wyboru a nie z przymusu bo poprzedni się rozleciał.
KON RAD
KON RAD Miesiąc temu
Wątpię, że w przeciągu 2 lat nagle zakażą wjeżdżać autami do miast, raczej będzie to za kilkadziesiąt lat a w Polsce może i w następnym stuleciu. Jeśli chodzi o te podatki to póki co auta auta spalinowe stanowią ponad 99% aut w Polsce więc nawet jak nowych nie będzie można kupić to wciąż będziemy mieć całkiem niezłe używki :)
Łukasz St
Łukasz St Miesiąc temu
Czy pan chce, żeby panu konto usuneli? 😜
DawcaMocy wNocy
DawcaMocy wNocy Miesiąc temu
Pozdrawiam was serdecznie. Ja, czyli kockster, hej!
Bernard Dukat
Bernard Dukat Miesiąc temu
lobby klimatyczne
MrPawcio203
MrPawcio203 2 miesięcy temu
Urzędnikom UE zrobiło się szkoda tego dzieciaka i nałożyli kolejne kagańce...? Tutaj jest odwrotnie. Ona dostała kasę i miała mówić co mówiła. Żenada.
sahen Pl
sahen Pl 2 miesięcy temu
pitała ze szkoły bo jej się nie chciało łazić a pewnie w piątki miała same sprawdziany i klasówki.no i widać do czego to doprowadziło.występowała przed pustą salą a to co chciała przekazać czytała z kartki.a ostatno to już dała taki popis że chyba już więcej o niej nie usłyszymy bo pogrążyła ludzi którzy przekazali jej instrukcje jak wywołać bunt w indiach o czym już władze indii wiedzą a i cały internet chuczy.
Proxier
Proxier 2 miesięcy temu
Polecam poszukać informacji o alternatywnych źródłach energi, człowiek juz dawno wynalazł silnik magnetyczny bezpaliwowy. Ale ktos musi zarobic
Proxier
Proxier 2 miesięcy temu
Ekologia, czysty biznes jak kazdy inny
Jakub Szymański
Jakub Szymański 2 miesięcy temu
Super eko. Auto zamiast 5-10 lat miec żywotność to ma 3-5 i zmiana na nowe a akumulatory cyk do Chin i problemu nie ma. Zaraz cala EU bedzie zieloną wyspą technologicznie zacofaną. Fakt, w Europie z racji na odleglosci miedzy miastami posiadanie v8 to fanaberia. I faktycznie mniejsze silniki maja sens ale wprowadzane stopniowo a nie na hura w ciagu 3 lat pojemnosc z 2.5 do 0.9 spadła a technologia testowana na kliencie. Za dekade faktycznie 1.0 moze miec sens kiedy bedzie to przetestowane i nie bedzie po 100 tys korby bokiem wywalać. Moze wtedy by bylo 2.0 dalej ale z czym podobny do freevalve jak to zrobil Koenigsegg bo technologia byłaby tańsza. A tak pakujemy akumulatory gdzie sie da, silniki do hybryd dajemy wielkości blendera i mocy większej kosiarki gdzie w miescie owszem jest to ekonomiczne (nie mylic z ekologicznym) ale w trasie nagle spalanie robi sie 20l/100 jak to bylo testowane przez Waldka w Jaguarze jak pamietam.
Eugeniusz Sokołów
Eugeniusz Sokołów 2 miesięcy temu
Kto będzie tak uprzejmy mi odpowie i ew wyjaśni: do jakich celów służy diesel 2.3 a do jakich 3.0 np w ducato p.s. Przymierzam się do zakupu
Veneficarius
Veneficarius 2 miesięcy temu
Greta To "Swedish doom potato" jest to gra polityczna i bzdet z tym "klimatem" nowa religia, dawniej diablem straszyli teraz węglem
Igor Igor
Igor Igor 2 miesięcy temu
Została wypromowana a nie zostala guru z własnej inicjatywy a większość jest wyciągana z kontekstu klasyczne polityczne zagrywki. Mogła płynąć kajakiem do USA. Po za tym jest narzędziem w rękach lobbystów ogóle szajs.
Igor Igor
Igor Igor 2 miesięcy temu
Napisz coś złego o ekologii i LGBT a zostaniesz wykluczony społecznie wrrrrr
NaN Null
NaN Null 2 miesięcy temu
Fajnie wciągasz prawakoidalne ciury w oglądanie swoich treści. Loża zbulwersowanych zaraz się zlatuje, wielce uciśnieni walą komentarze, subskrypcje lecą, kasa się zgadza. Gratuluję.
Mikuada
Mikuada 2 miesięcy temu
Dobry odcinek 👌 99% tego jest na pokaz. niech pokaza jak w domu zyja, ile smieci produkuja, ile wody puszczaja, ajk utylizuja baterie i co ile wymieniaja wszystkie sprzety, jaka czysta energia zasilaja swoje najnowsze srajfony i tesle xD ale z drugiej strony bedac normalny swiadomym petrohead powiedz na zlocie samochodowym ze tylko debile wycinaja katalizatory i dpfy, zabija na miejscu 🤣
Leszek M
Leszek M 2 miesięcy temu
odnośnie twojego wytykania , cały materiał zawiera tylko prawdę i to nie czepiania się, pewnie greta podsumowała by to "hoł der ju" hahah bo udowadniasz to że jej postać to po prostu ściema dla kasy i tyle.
Łukasz Rybak
Łukasz Rybak 2 miesięcy temu
Panie Florkowski radzę obejrzeć film David Attenborought życie na naszej planecie. Bez naprawdę szybkiej reakcji ludzi i zaprzestania konsumpcjonizmu prędzej czy później ludzkość wymrze. Niestety smutne ale prawdziwe.
mary poppins
mary poppins 2 miesięcy temu
Na Google można zobaczyć jaki majątek ma ta marionetka... Zarobione pieniądze jako aktywistka... Ten cały świat jest na kłamstwie zbudowany...Ona też należy do tej mafii...
Mariusz Jatczak
Mariusz Jatczak 2 miesięcy temu
dziękuje za poruszenie tego tematu.
Marian Olszanicki
Marian Olszanicki 2 miesięcy temu
Ma Pan 100% racji. Można byłoby jeszcze dużo dodać. Choćby jak s-wa produkcji i utylizacji akumulatorów aut z silnikami elektrycznymi, albo n.p. s-wa znacznie mniejszej trwałości, a więc i częstszej konieczności zakupu następnego auta z małymi silnikami. Prąd do aut elektrycznych też pochodzi a elektrowni nieobojętnych dla przyrody i t.d.
Marek Kosz
Marek Kosz 2 miesięcy temu
Zwykły bandytyzm i głupota jak sam zauważyłeś co później z utylizacja Tych akumulatorów? Od dawna już wiadomo, że sama produkcja elektryka jest szkodliwa a disel by temu dorównał musi jeździć 15 lat minimum. Uważam, że jest to nie realne by ludzie kupowali te meleksy bo po pierwsze lipa nie auta po drugie małe zasięgi i nigdy się go nie naładuje e jeden dzień w domu po trzecie co z ludźmi wydobywającymi ropę , pracującymi w rafineriach, pracującymi na stacjach cpn? To jest masa ludzi którzy mieli by stracić pracę? Nie wierzę w to . Ja jeżdżę codziennie a elektryk tego nie wytrzyma i jeszcze jedna ważna sprawa te auta wybuchają. Pozdrawiam
jacek zxxx
jacek zxxx 2 miesięcy temu
A u mnie w Sulejowie ludzie segregują śmieci na dwa rodzaje. Na te, które można spalić w dzień i na te które można spalić w nocy.
Radek Jakubowski
Radek Jakubowski 2 miesięcy temu
Szkoda gadać. Takie V6 albo V8 wolnossące przeleci 500 000km jak jest dobrze zaprojektowane i z aluminium nawet. 1.0 zrobi 100 000km, też z aluminium. Prosta kalkulacja - w którym przypadku zużyjemy więcej energii na recykling? 😉
Thorgal
Thorgal 2 miesięcy temu
Waldku Greta Ci tego nigdy nie wybaczy. How dare you!!!
Marcin CBR 900
Marcin CBR 900 2 miesięcy temu
Zgadzam się że o ekologię trzeba dbać..Ale patrzeć co się dzieje to tutaj chodzi bardziej o kasę niż ekologię...A może odnośnie tych zakazów wjazd do aut z silnikami spalinowym i podatkami chodzi o to żeby ludzi nie było stać na auta.Tutaj już można zacząć wchodzić w różne teorie spiskowe..Ale te teorie robią się coraz mniej spiskowe;)
Darek Sobczak
Darek Sobczak 2 miesięcy temu
Masz rację ekologia musi być lecz rozważna zaś ci niby ekolodzy na pokaz to tylko kasa a nie ma co ukrywać to wielka kasa , podejżewam że swojego czasu Elon twórca Tesli podpłacił kogo trzeba żeby wywołać cały skandal z dizlami gdyż wcześniej Teslę prawie się nie spszedawały
Pi To
Pi To 2 miesięcy temu
Krótka piłka samochód spalinowy w którym jedzie 1 osoba jest mniej efektywny niż boeing 747 ale taki w którym jadą 4 osoby wypada lepiej chociaż nadal gorzej niż autobus dalekobieżny. Ale prawdziwym killerem jest pociąg (w tym metro) i rower :). .ziemianarozdrozu.pl/i/upload/zrownowazona-energia/r20-il-20-23opt.jpeg Generalnie inwestowanie w transport drogowy w takim modelu że pojedynczy ludzie będą jechali z domu do pracy gdzie zaparkują auto to ślepa uliczka . źródło: ziemianarozdrozu.pl/encyklopedia/44/transport-drogowy Co do szeregowych polityków to powinni mieć zwrot tylko za efektywne sposoby transportu czyli bilety na loty rejsowe, bilety kolejowe czy autobus . A jedyna kilometrówkę za jazdę rowerem ale też z limitami bo znowu poseł Czarnecki sie wyziębi wiadomosci.radiozet.pl/Swiat/Polityka/Ryszard-Czarnecki-jezdzil-z-Jaslla-do-Brukseli-rozbitym-kabrioletem-OLAF-nigdy-nie-mieszkal-w-tym-miescie Ale po co to wszystko ? plpost.info/chat/ttrUaZeiu5ppnmU/wideo.html PS: Greta #HołDerYou jest już nudna
Sergiusz Diundyk
Sergiusz Diundyk 2 miesięcy temu
Ile takich tematów jest... Ale, jak wiedzę techniczną czy medyczną czy tam inną czerpie się z gazet a nie z pomiarów, eksperymentów, a nawet... nie ze szkolnego podręcznika! Bo przecież po co go czytać? Rok 2020 bdb pokazał nam poziom rozwoju i wykształcenia... całej rasy ludzkiej (((
kaelthas199123
kaelthas199123 2 miesięcy temu
Ja w tej całej ekologii nie rozumiem 1, ale bardzo wręcz ogromnej rzeczy... Teraz przynajmniej z 70%? ludzkości narzeka na te auta... I kupują silniki o pojemności 1.0-1.5... do dosyć sporych aut. W sumie wychodzi to tak, że pali to sporo bardziej eko nie jest i psuje się na potęgę, ale dalej wszyscy się czepiają samochodów... Teraz np. coraz bardziej popularne niestety stają się elektryki tak? I ludzie patrzą "o super eko auto 0 spalin" i ok tu się zgodzę niby do miasta ekstra perspektywa, tyle, że widzę tu 1 największy błąd oraz problem ludzkości i czystości w powietrzu... Zwykłe auto nawet jak przeminie i pójdzie na złom to i tak jeszcze ludzie będą kupować od tych aut to co się nadaje więc takie auta znikają po czasie same z siebie. A tu paradoksalnie taki niby EKO elektryk to ma 1 dużą wręcz zagrażającą nam w przyszłości wadę... Im więcej tego gówna będzie produkowane tym więcej trzeba postawić nowych fabryk tak? A co daje większe zanieczyszczenie takie auto spalinowe co jeździ 25 lat i potem jego części jeszcze nadają się do dalszej eksploatacji (nawet często silnik bo karoseria po prostu przeżarta) czy taki elektryk który ma kilka akumulatorów które potem trzeba gdzieś składować?... + te fabryki które tworzą tyle spalin...? :(
Portal PL
Portal PL 2 miesięcy temu
Eko-terroryzm ale hajs się zgadza :)
Leszek Chmura
Leszek Chmura 2 miesięcy temu
Waldek masz racje z tym co mówisz. Wiadomo że niemozna zabyt ostro ponieważ YT to czysta poprawność polityczna i nie tylko. Żadna ekologia! Chodzi tylko i wylacznie o kasę, ubiera się to w eko aby każdy to lyknol bez pytania. Ale nie mówi się o tym iż tylko podczas produkcji baterii do elektryków wydała się do atmosfery tyle CO2 ze Silnik spalinowy musi jeździć 8 lat żeby taka sama ilość CO2 wpriwadzic do atmosfery. Dochodzi cena elektryków, wydobycie kadmu niklu i kobaltu które jest zabójcze dla środowiska, żywotność baterii a na dokładkę ich koszty utylizacji. Zero ekologi max zanieczyszczeń!
Imię Nazwisko
Imię Nazwisko 2 miesięcy temu
greta to sztuczna wydmuszka, marionetka
JaRoWer
JaRoWer 2 miesięcy temu
Moje auto jest super eko ma 21 lat A przez 13 lat eksploatacji przejechałem 208450km za 112358zl pokażcie mi dzisiaj takie auto 53.90zl za 100km koszt włącznie z zakupem ubezpieczeniem częściami serwisem paliwem plynami itd
Jacek X
Jacek X 2 miesięcy temu
Czesto dostaje na telefon newsy ze strony wrc.net.pl. Ktos mi wytlumaczy dlaczego w co drugim tytule jest slowo Diesel? Te tytuly jakies totalnie idiotyczne, co to jest za badziewna strona?
조강성
조강성 2 miesięcy temu
To całe "eko" to ściema - bogate kraje, które tak się chwalą jacy to oni nie są "eko i fąfarąfa" jedyne co robią, to outsourcing zabójstw, niewolnictwa, śmieci i już kompletnie nie "eko" produkcji do krajów biedniejszych.
Grzegorz Ćwik
Grzegorz Ćwik 2 miesięcy temu
Z pseudoekologiem nie pogadasz, jak z pisowcem.
Happy Invader
Happy Invader 2 miesięcy temu
Co do akumulatorów w autach elektrycznych - to nie jest tylko kwestia ich utylizacji, ale przede wszystkim ładowania. A Polska nie jest jedynym krajem w Europie czerpiącym energię z węgla. Aktywiści EKO są EKO do momentu gdy nie zwróci im się uwagi, że energia elektryczna nie pochodzi wyłącznie z gniazdka. A normy emisji spalin nie mają nic wspólnego z ekologią. Chodzi o wykoszenie konkurencji spoza Europy. Dotychczas nie było to łatwe, szczególnie z Toyotą. Różne zdanie można mieć o hybrydach, ale akurat temu koncernowi udało się to czego jak na razie nie osiągnęła konkurencja. A tu bach - pandemia. Sprzedaż aut znacząco spadła, od 2021 w Europie mamy normy emisji spalin wyższe. Część świadectw homologacji traci już ważność - auta powinny iść albo na inne rynki albo do huty. A azjaci produkują auta na plac, a nie na konkretne zamówienie. I oni mogą w Europie stracić najwięcej. Ile w tym ekologii, ale ile wsparcia dla VAGów czy Fiata, odpowiedzmy sobie sami.
Dejw Santos
Dejw Santos 2 miesięcy temu
brawo brawo brawo! Doskonały materiał. To powinno się pojawić w mediach publicznych ale niestety, to nie jest w ich interesie i stąd ludzkość brnie w ślepy zaułek, a ja dziękuję Ci Waldku za trafienie w punkt tego obłędu i serdecznie pozdrawiam.
Pixel
Pixel 2 miesięcy temu
2:50 jak usłyszałem "niespełna" to dalej już oczekiwałem "rozumu"
Facher Macher
Facher Macher 2 miesięcy temu
Nie dobra dobra nikt oficjalnie nie mówi, na Arktyce topią się połacie lodu a dwa razy więcej tego lodu przybyło. W Egipcie archeolodzy boją się że artefakty znajdujące się poniżej piramid zaleje woda gruntowa, której przybywa. To nie ocieplenie klimatu tylko zmiana klimatu, która przez miliony lat się zmienia.
janusz niedzwiecki
janusz niedzwiecki 2 miesięcy temu
Panie Waldku powiedzial pan ze w niedlugim czasie mozna sie spodziewac zakazow wjazdu do centrum miast pojazdow o niskiej emisji spalin co moze spowodowac ze chcec czy niechcac bedziemy musieli przesiadac sie na samochody elektryczne -moje pytanie brzmi jak bedzie wygladal rynek wtorny takich pojazdow bo nie kazdego bedzie stac na kupno nowego.Po drugie co z infrastruktora do ladowania takich pojazdow bo jak widac juz teraz brakuje miejsc do parkowania.Przeciez ludzie beda nawet parkowac w miejscach do ladowania pomimo ze nie beda musieli.A co do ekologi kiedys mowiono ze bedziemy walczyc z globalbym ociepleniem ale sie to nie przyjelo wiec zastapiono to walka ze zmianami klimatycznymi i jak pan powiedzial europa to ulamek tych zmian ale kasa ogromna A walczyc mozna zawsze ale z natura jeszcze nikt nie wygral- jakos nie wyobrazam sobie by wycofano wszystkie latajace samoloty gdzie to one najwiecej powoduja szkod w eko swerze tylko trzeba sie przyczepic zwyklego obywatela i zakazywac im wszystkiego co jest szkogliwe dla srodowiska .Zastanawiam sie kiedy wprowadza zakaz palenia papierosow i substancji pochodnych.Bo tlumaczenie moze byc takie to dla naszego zdrowia i srodowiska .Ale jak pan powiedzial to temat rzeka i wszystko zalezy od tego kto jak to interpretuje.
Misieksc87
Misieksc87 2 miesięcy temu
Wszystko rozchodzi się o pieniądze, a nie ekologie, żadne auto elektryczne nie jest mniej szkodliwe od zwykłego, bo za całym zero emisyjnym jeżdżeniem kryje się elektrownia na węgiel, baterie starczają na około 10 lat a potem mega skażenie, jak i samo wyprodukowanie nowych baterii bardzo truje, ale tego nie widać bo daleko w Azji itp, Dopóki auto elektryczne nie będzie samowystarczalne to nie będzie bardziej eko od zwykłego , zwłaszcza że porusza się tak samo po drodze, a ponad 90 % zanieczyszczeń to podnoszenie pyłu który leży już na jezdni. Weźmy się lepiej za przebudowę sieci ciepłowniczych by każdy miał ciepło z elektrowni ( która to w zasadzie jest efektem ubocznym wytwarzania prądu ) , tym by było więcej parków, terenów zielonych, a nie sklep na sklepie, czy jak w mojej okolicy co kawałek centrum logistyczne, z wielką halą i terenem dla pracowników, czemu żadna z nich mimo iż nowe, nie ma fotowoltaiki na dachu dla ekologi, nie ma własnych turbin wiatrowych, dach nie jest zazieleniony trawą itd, dalej idąc parkingi przy sklepach zabierają mnóstwo placu zamiast wielopiętrowych o dużo mniejszej powierzchni plus na ostatniej kondygnacji mini park?? Jak zawsze znaleziono sobie kozła ofiarnego w postaci bogu ducha winnych kierowców którzy zostali przyparci do muru wraz z koncernami, które robią pseudo eko silniczki 3 cylindrowe z turbo co mają po 100 KM ale trzeba je kręcić do końca by dały radę sobie z coraz cięższą budą samochodu przez co spalanie wcale nie jest małe, a i żywotnośc jest na niskim poziomie, co z tego że eko jest wymiana oleju co 50 tyś, jak po 100 już trzeba wymieniać cały silnik bo szlak go trafił, to jest takie eko, produkowanie tyle aut na 3 -4 lata jazdy i szrot?? Sorki za wywód Waldku ale czasem trzeba się wyżyć, wypłakać, wygadać. P.S A1 między Piekarami a zjazdem na S1 nadal krzywa, zrobili tylko kawałek na wiadukcie i cisza.
Marek M
Marek M 2 miesięcy temu
Ciekawe czy utylizacja akumulatorów jest eko
eloelo
eloelo 2 miesięcy temu
Wolę Naomi Seibt :-)
Polak polak
Polak polak 2 miesięcy temu
Bardzo dobrze robisz.
Dariusz Sadecki
Dariusz Sadecki 2 miesięcy temu
Super materiał i znowu na koncu żebranie o "like" i subskrypcje. Wiem, że to więcej kasy dla Ciebie, ale na litość, ciekawy materiał sam się obroni, a ten był ciekawy. Ode mnie łapka w dół, właśnie za te pare ikonek na końcu.
Mariusz Szadkowski
Mariusz Szadkowski 2 miesięcy temu
Moim zdaniem to najmłodsze pokolenie lewaków, i pseudoekologia i moje zasadnicze kto jej za to szaleństwo płaci.
Piotr Jurczyński
Piotr Jurczyński 2 miesięcy temu
👌 😀👌 😀👌 😀👌 😀👌 😀👌 😀👌 😀
kamilstryjek
kamilstryjek 2 miesięcy temu
Ludzie nie powinni jeść mięska ,bo zwierzątka cierpią. Ja mogę, bo jak jeden człowiek będzie jadł to się przecież nic nie stanie.
Viva Polonia
Viva Polonia 2 miesięcy temu
EU tfuuu.Tfuuu greta
Bartłomiej Bartez Mielewczyk
Bartłomiej Bartez Mielewczyk 2 miesięcy temu
Świetne wideo ! Fajnie że porusza Pan takie tematy
MyChan Nel
MyChan Nel 2 miesięcy temu
Rece precz od Ameryki ;-)
Piotr
Piotr 2 miesięcy temu
Prędzej umrzemy od tej chemii znajdującej się w produktach które spożywamy niż od tej pseudo ekologi i z tym się nic nie robi.Pozdrawiam.
MexicanoTV
MexicanoTV 2 miesięcy temu
Ekologia to w mojej opinii głównie biznes i to super dochodowy, ale są ludzie którzy w to wierzą. Nie mówię tu też że nie należy dbać o środowisko, ale wpadamy w skrajność wszystko nagle jest ekologiczne, auta elektryczne są tak jak słusznie podkreśliłeś bez emisyjne, bo gdy tworzymy czy utylizujemy akmulator to tak kolorowo nie jest A no i nie zapomnimy ze trzeba ładować te nasze auta a prąd jakoś trzeba wyprodukować. To samo ze źródłami OZE wiatraki są produkowane z takich materiałów że zakopywane są później na pustyniach, panele fotowoltaiczne po 8-10 latach produkują tyle energii elektrycznej ile potrzebne było na ich stworzenie, ale to kosztuje bo przecież jak w sklepie mamy produkt z przedrostkiem eko to 10-20% więcej kosztuje. Świetnym przykładem był freon w lodowkach pół świata wymniło lodówki i nagle okazało się że to jednak nie przez to. Dlatego słusznie uważam tak jak ty róbmy to z głową pomału I bez przesady. Też warto pamiętać za nie można tak nagle z dnia na dzień przejść z w pełni rozwiniętej infrastruktury do zupełnie nowej którą konieczna jest do dostarczenia energii autom elektrycznym może warto rozwinąć technologię wodorową którą jest dużo bardziej przyjazna dla środowiska.
przemyslaw trzmielak
przemyslaw trzmielak 2 miesięcy temu
Ekologia na pokaz
Jonatan Galeja
Jonatan Galeja 2 miesięcy temu
dobry temat 👍👍👍👍 DOBRZE , ŻE PODJĘTY.... Greta.... niech się kontenerowcami zajmą , tankowcami i wycieczkowcami tam to jest spalanie poza skalą ... loty w kosmos, testy bomb tym niech się zajmie Greta a nie pierdzieli głupoty . Ekologia... ocieplenie klimatu. Bzdury jak ta cała pandemonia... wystarczy w góry pójść lub nad morze.... Każdy rozumny czlowiek wie o co tu chodzi. Dobry odcinek
Aga Wolf
Aga Wolf 2 miesięcy temu
Rozumiem, że Grecia jest takim radykałem, że pierdzi w woreczek i latawcem wysyła te gazy w kosmos, a potem odzyskuje woreczek ??? :DD
Filipek Service
Filipek Service 2 miesięcy temu
Waldek... kolejny materiał, kolejny trafiony. Czym dłużej oglądam Twoje materiały, tym bardziej czekam na moment w którym będzie mi dane uścisnąć Twoją dłoń. Serdecznie pozdrawiam.
Dervision
Dervision 2 miesięcy temu
Świat jest pełen hipokryzji, ale nie mówi się o tym bo tak jak mówisz o tym się nie polemizuje
R T
R T 2 miesięcy temu
Nowe samochody biorą olej na potęge. Panele słoneczne Eko ale gdzie je utylizować
Artur Sitkowski
Artur Sitkowski 2 miesięcy temu
Wszystko ma swoje strony😄
Michał Majewski
Michał Majewski 2 miesięcy temu
Prowadzący, co łatwiej zutylizować, 100kg baterii lit ion czy 120 ton hałdy powęglowej?
Adam Nowak
Adam Nowak 2 miesięcy temu
Masz duzo racji z ta ekologia.Ale nie rozumiem co ma do tego zespol aspergera.
Michał Majewski
Michał Majewski 2 miesięcy temu
Prowadzący, przecież ktokolwiek producentom nie każe wprowadzać nowych rozwiązań w ciągu roku. UE wiele lat wcześniej konstruuje dyrektywy. Może tobie nie podoba się że zakażą ci smrodzić dieslem. Mi użytkownikowi busa to nie przeszkadza. Będzie trzeba to elektrykiem będę jeździł. Ja już nie korzystam z prądu z węgla.
RafMysz
RafMysz 2 miesięcy temu
Paidokracja rządzi światem!
2fast2furious
2fast2furious 2 miesięcy temu
Greta Soros thunberg
witty wolk
witty wolk 2 miesięcy temu
Przy takim temacie nie poruszyć jej ostatniego cyrku z Indiami... Aj panie redaktorze, niedobrze. Ta ostatnia sytuacja rzuca jasne światło jak to działa, i ile w tym samodzielności.
Marcin Kasza
Marcin Kasza 2 miesięcy temu
Witam , to coś cierpi na chorobę z rozpoznania: zespół Aspergera, ADHD, zaburzenia obsesyjno-kompulsyjne, mutyzm wybiórczy. Czy mam coś dodać w temacie.?. Z pozdrowieniami dla normalnych ludzi, myślących samodzielnie.
Jan Zgórmysyny
Jan Zgórmysyny 2 miesięcy temu
Wystarczy sprawdzić pradziadka i rodziców Grety a wyjdzie jasny obraz ich "ekologi"
Pawel Zajac
Pawel Zajac 2 miesięcy temu
Ogólnie ta ekologia w stosunku do aut to jedna wielka ściema. 1 sze głównym źródłem energii elektrycznej a w Niemczech to już najwięcej w europie jest węgiel więc auto elektryczne widzę tak że ciągnie przyczepkę z piecem na węgiel taka to ekologia. Już nie raz pokazywano przeliczenia że auta elektryczne nie są ekologiczne ( produkcja użytkowanie i utylizacja). Te zabiegi to jest przerzucenie szkodliwych substancji do innych krajów ( prod, utylizacja) więc niech nikt nie mówi że auto elektryczne jest ekologiczne bo to ściema i brak znajomości w temacie aut elektrycznych ( tj Greta w sprawie pałeczek do jedzenia ). 2 gie każdy kto widział raporty wie, że auta to niecałe 10% emisji szkodliwych substancji więc gdzie ponad 90%? I znowu co zrobić auta złe a fabryki, elektrownie, elektrociepłownie itd gut gut. Unia i tzw szczyty klimatyczne to ściema bo się spotykają cisną jakieś pierdoły aby wydać nie swoje pieniądze po czym wsiadają w limuzyny samoloty i znowu do swojego kraju więc gdzie ekologia znowu? Greta jest to dzieciak którym ktoś steruje sama nie wie co gada wielokrotnie to było widać gdy jej zadawano pytania nie wiedziała co gada gubiła się tj nasz Duduś jak ma kartkę to mówi później nie wie marionetka co mówi i tak jest tutaj. Ogólnie za każde wystąpienia powinni być ludzie rozliczani czyli jeśli gada aby nie podróżować samolotami to nie powinien mieć wstępu do samolotu dożywotnio i tyle. Wtedy by się zastanowili kilka razy co gadają a tak gadać każdy może a z ekologi i tak nic nie będą sobie robić.
Piotrek Hornik
Piotrek Hornik 2 miesięcy temu
A gdzie byli ekolodzy jak w warszawie szambo wylewali do wisly....
Patorikku
Patorikku 2 miesięcy temu
Te normy nic nie pomogą, one powodują jedynie to że producenci produkują coraz gorsze auta które nie wytrzymują eksploatacji. Bardziej ekologiczne auto to te z normą E4 i solidnym silnikiem który wytrzyma 800 tys nic E6 który pada po 100 tys. Ile trzeba zużyć zasobów, energii na wyprodukowanie nowego auta?, Tepiej wyprodukować 8 razy czy raz? A sama Greta nie ma pojęcie o czym mówi, może kiedyś miała dobre intencje ale zobaczyła kamery i dostała bzika.
Paweł Ciepliński
Paweł Ciepliński 2 miesięcy temu
O, jedziesz po 16-latce, ŁaŁ, jak męsko... No. Masz rację. Stoimy na pokładzie, a Ty wygłaszasz w pełni prawdziwe fakty: "Z tymi od zmiany kursu nie można polemizować. Nie można im wytłumaczyć, że można skręcić wolniej, później. To jest temat którego nie można poruszać. A to przecież nie tak że nagle pojawiają się góry lodowe.' - Titanic 1912, Waldusiowane
krzysiek150k
krzysiek150k 2 miesięcy temu
Człowiek na wszystkim potrafi zrobić interes
Dejmian66
Dejmian66 2 miesięcy temu
przecież w Niemczech. Te pociągi, nawet długie lata przed pandemią jeździły praktycznie puste...
Jarosław Malinowski
Jarosław Malinowski 2 miesięcy temu
Co do radykalizmu - ona nie jest radykałem, tylko hipokrytką.
Andrzej Załęcki
Andrzej Załęcki 2 miesięcy temu
Ekologia to fikcja to tylko wymyślanie i zarabianie kasy ja kocham stare klasyki te pojazdy mają duszę pozdro 👍
nerdodragonnerd pl
nerdodragonnerd pl 2 miesięcy temu
Papa zasięgiXDThat's how youtube work A szkoda Dobrze żeby więcej osób było tak świadome Ekologia ekologią Ale auta...są ostatnią żeczą przy której należy dłubać Bo tak nie wielki % zanieczyszczenia stanowią względem kominów, fabryk (w tym Hynskich)
Miłosz Wojtczak
Miłosz Wojtczak 2 miesięcy temu
No i ciekawe jeśli mnie ktoś karze zapłacić za wjazd do miasta to zrobię to w rewirze po za ekologiczną strefą jakąś usługę czy swiadczenie innego. Ale wracając do meritum sprawy ekologów można uciszyć wystarczy im dojechać za niszczenie gospodarki przemysłowej dwa nie ma światowej policji więc jeśli mam katalizator w aucie to niech naskoczy A ktoś jak twierdzi że mam płacić na klimat to niech z hu**jem przez ścianę styknie pacynkami to A zasoby można zastąpić syntetyczne paliwami. No i najważniejsze jestem trochę starszy od tej Grety no i kocham silniki o pojemności 2l w wyż nie powiem jak bym miał pieniądze to bym sobie lajsnoł z 6litrów trów pod machą V8 chemi. A chłam to ta ekologia bo rośliny potrzebują CO2 bo przetwarzają go na tlen no i taka jest symbioza w przyrodzie.
Piotr Zimek
Piotr Zimek 2 miesięcy temu
Moje zdanie jest takie ze obecna polityka "ekologicza" to bzdura i biznes oczywiscie.. Nie wyobrazam sobie przy terazniejszej technologi aut elektrycznych zeby infrastruktura energetyczna ktoregokolwiek kraju na swiecie to wytrzymala gdyby wszyscy zaczeli nagle jezdzic elektrykami. A jesli nawet to by sie udalo ... w Polsce elektrownie weglowe,na swiecie atomowe o ktorych jakos dziwnie sie zapomnialo ze maja radioaktywne odpady... wszystko bardzo ekologicznie brzmi. Pomijam te wiatrowe,wodne itd. bo jest ich jeszcze bardzo malo. Mysle ze gdyby polowe pieniedzy przeznaczone na sympozja naukowe przeznaczyc na zalesienie ziemi to z pewnoscia daloby to lepszy efekt niz na sile i szybko wprowadzane przepisy i rezolucje. Tak...tez jestem za dbaniem o srodowisko ale wszystko w granicach rozsadku.
wredzioch1
wredzioch1 2 miesięcy temu
Szanowny Panie Waldemarze, oglądam Pana filmiki praktycznie od początku powstania tego kanału (w sensie, nie że ściek), zazwyczaj fajnie się tego słucha i tylko czasem trochę Pan przynudza. Będąc jednak ojcem dziecka z Zespołem Aspergera jestem zmuszony stanowczo zaprotestować przeciwko retoryce: zaburzenie = choroba, a w szczególności choroba psychiczna co też daje Pan do zrozumienia między słowami. Mam 100% pewności że nie miał Pan nic złego na myśli, jednak w sytuacji gdy na początku padają słowa o rzekomej "chorobie" a później zaczyna się punktowanie nasuwa się jedno - wariatka. Proszę się teraz zastanowić, jest Pan "małym kamyczkiem", przynajmniej przy takiej postaci jak Greta, jednak z prawie 400 tyś. subskrypcji może się zdarzyć że ten mały kamyczek przypieprzy rykoszetem w mojego syna. Mam ogromną nadzieję że ja (ziarenko piasku) będę w stanie poruszyć Pana i że pojawi się do tego nagrania sprostowanie. Nawiązując do samej ekologii, rzeczywiście wszyscy zaczynamy się w tym gubić, jedno jest pewne, mamy problem. Często słyszę argumenty że klimat na ziemi jest zmienny że przez okres istnienia Ziemi mieliśmy zlodowacenia jak i okresy gorące, żadna jednak z tych osób nie przyjmuje do wiadomości że po raz pierwszy te zmiany zachodzą tak szybko. Wystarczy posłuchać mądrzejszych, przynajmniej w tym temacie, od nas samych a nie podążać za emocjami. Prawda w Polsce głównym problemem jest smog powodowany przez kominy a nie rury wydechowe (co nie znaczy że ten drugi nie istnieje) - ale to dotyczy Polski np. we Francji czy we Włoszech już takiego problemu nie mają dla nich widocznie większym problemem są samochody. Prawdą jest również to że Europa jest "małym kamyczkiem" w tej piaskownicy, ale jak zwykle ktoś musi zacząć, ktoś musi w końcu być pierwszym, lawina zaczyna się do małego kamyczka, a może dzięki tym działaniom zyskamy dodatkowe 10 lat na to aby świat się przebudził? Na koniec moich wywodów, wolę wyjść na frajera że uwierzyłem w te "eco głupoty" niż zreflektować się za późno. A dla wszystkich co nie wierzą w ocieplenie klimatu lub jego zgubny wpływ, proponuję zajrzeć na kanał " nauka to lubię" a przede wszystkim obejrzeć film plpost.info/chat/qLGslaCWvaGCe3Y/wideo.html. Paweł.
Green Mordant
Green Mordant 2 miesięcy temu
Szwecja... śmieszny kraik przy USA, Chinach czy Rosji, który zaczyna dzieci wykorzystywać, żeby osiągnąć polityczne cele... 'How dare are you" Swedish hypocrites?
Karol Karol
Karol Karol 2 miesięcy temu
Quo Vadis Europo?
Green Mordant
Green Mordant 2 miesięcy temu
Marionetka, biedne dziecko, coraz gorzej....
Mateusz Wesołek
Mateusz Wesołek 2 miesięcy temu
Panie Waldemarze. Szacun
Mateusz Szymański
Mateusz Szymański 2 miesięcy temu
STOP Hybrid. GO V8!
luksus40percent
luksus40percent 2 miesięcy temu
Nie no Waldek niezły refleks 2 lata!!!
Grzegorz Genkowski
Grzegorz Genkowski 2 miesięcy temu
Jest jeszcze jedna kwestia ile dwutlenku węgla i substancji toksycznych jest potrzebne do wykonania samochodu elektrycznego i później do utylizacji z porównaniu z benzynowym
Motoryzacja się kończy! Brawo Greta!
05:25
Moto Doradca
wyświetleń 305K
60 SEKUND NA MINUTĘ  *NAJLEPSZE ANEGDOTY*
18:39
Cezary Pazura
wyświetleń 125K
Zobacz ten AUTOSTRADOWY absurd w Polsce
07:17
Moto Doradca
wyświetleń 211K
Jak łysy odpicował widzowi furę za DARMO!!! AUTORENTGEN czyli COŚ poszło nie tak!!!
42:00
Miłośnicy czterech kółek -zrób to sam
wyświetleń 2,5M
Samochody elektryczne bez cenzury
25:26
MotoPRawda
wyświetleń 334K
GAZ 24 Restoration
47:36
Мастерская RCM
wyświetleń 4,6M
15 trików handlarzy przy zakupie samochodu
13:06
Moto Doradca
wyświetleń 514K
60 SEKUND NA MINUTĘ  *NAJLEPSZE ANEGDOTY*
18:39
Cezary Pazura
wyświetleń 125K
Jak wygląda NOWY samochód po PRAWIE 300 000 Km
19:35
Hyundai Elantra 2021 test PL Pertyn Ględzi
27:24
Pertyn Ględzi
wyświetleń 28K