Próbował przechytrzyć handlarza... ale nie wyszło.

  wyświetleń 138,762

Moto Doradca

Miesiąc temu

Nieznajomość prawa nie zwalnia nas z jego przestrzegania, jak również podpisywanie umowy w ciemno....
Zajrzyj do mnie na sociale :
- INSTAGRAM : motodoradca.tv/instagram
- FACEBOOK : motodoradca.tv/facebook
Subskrybuj kanał :
- MOTO DORADCA : motodoradca.tv/subskrybuj
Wszelkie pytania związane z poradami, zakupem auta i eksploatacją proszę kierować w komentarzach pod filmem, w polu dyskusja, czy też w grupie „moto doradcy”.
Komercyjne działania : wspolpraca@motodoradca.tv

Komentarze
super pola
super pola 7 dni temu
O ja teraz to już przesadziłeś tak pieprzysz że się rzygać chce
Kris G.
Kris G. 29 dni temu
Panie Waldku, polecam nie wpajać ludziom błędnych informacji dotyczących wad ukrytych bo to trochę nie przystoi komuś tak oblatanemu w świecie motoryzacji. W kilkunastoletnim samochodzie z wysokim przebiegiem praktycznie każda część wlacznie z uszczelkami wszelkiego rodzaju NIE PODLEGA POD WADY UKRYTE. Naturalną rzeczą jest zużywanie się materiału względem czasu, do wad ukrytych w starych samochodach można zaliczyć takie elementy jak zastąpienie uszczelki silikonem, trociny w dyfrze, niesprawna klimatyzacja która miała wg sprzedającego działać jak nalezy, zapewnianie o bezwypadkowosci w momencie gdzie auto jest spawane z kilku czy sfałszowana umowa kupna sprzedaży a tym bardziej kradzione auto. To bez wątpienia podlega pod pojęcie wady ukrytej w nastoletnich autach o przebiegu wyższym niż producent dal gwarancji. Swoim podejściem wprowadzasz duzy nieład do głów kupujących, którym wydaje się że wszystko mogą i mają wielkie pretensje po kupnie o każdą pierdołe "bo przestał działać czujnik parkowania"... Kupując samochod jakikolwiek, któremu skończyła się gwarancja a tym bardziej stary z wysokim przebiegiem trzeba liczyć się z nieprzewidzianymi wydatkami w kazdej chwili i jest to naturalna kolej rzeczy a nie żadna wada ukryta. Dopóki podejście ludzi do zakupu takich aut się nie zmieni i będą chcieli kupić "nowy idealny" w cenie trupa, dopóty będą cyrki z pretensjami o coś co wydarzyć się moze w kazden sekundzie. Nie utrudniaj proszę tego 🙂. Pozdrowionka
Tomasz Zambrzycki
Tomasz Zambrzycki Miesiąc temu
nie chce bluzgać więc napisze ojeju jaki niemodny kupujący! ojojoj!
Mikolay Kuka
Mikolay Kuka Miesiąc temu
7 dni na zwrot auta, 30 dni bezpłatnych napraw - opowiedz może o standardach, a nie patologiach. Mówienie, że tak jest i musi być tylko utwierdza nas w patologicznych standardach PRL. Może trzeba spojrzeć jak jest w komisach w krajach cywilizowanych. Tam zasady są troszkę inne. Przykładowo komis CarMax z Nevady, USA to sieć salonów, gdzie masz gwarantowany zwrot auta gdy nie pasuje w ciagu 7 dni (bez konkretnej przyczyny), przez miesiąc naprawiają wszelkie usterki w aucie. W epidemii dowożą samochód do domu abyś nie musiał wychodzi. Do tego rozsądne ceny A4, 6 lat, 55tysiecy zł. (Wszystkie oferowane auta zakupili i odpowiadają za nie, a nie jakaś umowa na inne osoby) Jeśli nie będziemy wiedzieli jak może być to ciagle będziemy kupować auta dając się nabierać od pseudohandlarzy. Opowiedz o tym jak pięknie może być, a to sprawi, że inaczej będziemy patrzyli na naciągaczy i może powoli wypracujemy standardy dające kupującym jakieś szanse na uniknięcie miny przy zakupie używanego.
Anna Kachel
Anna Kachel Miesiąc temu
Czyli wiemy jedno, ze cwaniaki będą nas oszukiwać. Sama padłam ofiara komisu, niestety w Polsce mogą mówić jedno a wcisnąć złom i są bezkarni. Pozdrawiam sprzedawcę z Katowic w komisie A bardzo mi było miło, do zabaczenia niebawem...
W M.G.W.
W M.G.W. Miesiąc temu
A podatek zapłacił od niższej czy od wyższej kwoty, zapewne od niższej i chce iść do skarbówki ?!! Przecież go zjedzą .
damian kowal
damian kowal Miesiąc temu
Z jednej strony najeżdżacie na handlarzy i robicie filmy jak nie dać się oszukać, a teraz gdy gość dał się oszukać to jest be i jego wina.
Moto Doradca
Moto Doradca Miesiąc temu
Dlatego trzeba pokazywac błędy z obu stron
Sebek Łoniewski
Sebek Łoniewski Miesiąc temu
Ja mam kilka podstawowych zasad przy zakupie auta i NIGDY jeszcze nie wtopiłem: 1. NIGDY nie kupuje od handlarza - z gruntu od razu odrzucam takie oferty jako apsolutnie niewiarygodne - jest to z reszta porada ktorej udzielil mi znajomy naszej rodziny - handlarz - i to polecam 2. Z gruntu odrzucam pierwszych kilkanascie najtańszych ofert albo nawet pierwszą stronę ofert w wyszukiwarce, patrze tylko na oferty w srednim lub wysokim przedziale cenowym (jak widze że, mnie stać tylko na auta w najnizszym przedziele cenowym dla danego modelu rezygnuje z tego modelu). Jazda po najtansze lub jedno z najtanszych aut w wyszukiwarce, to jazda po gruza 3. Nigdy nie jezdze dalej ogladac auta jak max 70-80km. Na prawde nie ma sensu rąbac kilometrow zeby obejrzeć gruza. Zazwyczaj 3-4 dalekie wyjazdy to 2k pln i nagle sie okazuje za za 2 k pln to zaczynaja sie juz normalne oferty, nie jakies przekładane angili albo de z przebiegiem 800tys. Mam ten komfort akurat ze zyje w dużej aglomeracji. 4. To ju kwestia mentalnosci. Niestety nie da sie kupic bardzo dobrego zadbanego auta wyoskiej klasy z duzym silnikiem za grosze... Niestety w Polsce jest tak, ze za 10k oczekujesz najpeiej A6 albo 530 w swietnym stanie, z książką serwisowa w aso i oczywiscie przebieg do 199tys km... jesli napalasz sie na e39 a masz budzet 5k to lepiej sobie daruj i kup jakąś fabie czy corsę we wzglednym stanie... oszczedzisz kasy i stresu. Takie niestety mamy realia. Ja wiem ze fajnie miec fajne auto ale czesto jest to realnie poza naszym zasiegiem budżetowym. Ja sie swego czasu napaliłem na Audi A4 tak tylko jak sie mozna bylo napalic, wylądowałem oststecznie z daewoo lanosem😂... Presitż prysł ale zrobilem nim 180 tys i tylko lałem benzyne + wymiany eksploatacyjne... Jak go sprzedawałem mial ponad 320 tys nastukane. 4. NIGDY nie kupilbym auta z niemiec czy ogolnie z importu, chyba ze sam bym pojechal i kupil z podwórka od niemca albo ktos by to dla mnie zrobił. Mieszkalem w Niemczech i mam tam osobiste kontakty. Auta w niemczech w dobrym stanie sa przecietnie drozsze niz w polsce co oznaczaja ze do polski trafia gruz. Polscy handlarze sprowadzaja auta z tgz. Placu - kupuja je zazwyczaj hurtowo jesli jada duża lorą to czesto nawet nie negocuja cen poszczeoglnych aut tylko calosci gruzow na lawecie - oczywoscie zdażają sie tacy, co jada mala laweta do niemca i bira dobre auta z podwora, ale podejrzewam ze takich jest garstka. Te tgz. Place maja zazwyczaj dumny napis "nur für export" - auta tylko na eksport bo turek nie odważyłby sie sprzedac takich aut do niemiec bo zaraz posypalyby sie pozwy. Jest jeszcze kolejna rzecz. Niemcy czesto dojezdzaja do pracy 100-150 km w jedna stronę - przelicznik: zarobek/benzyna + autostrady powoduje ze to jest tam zupelnie naturalne... Czyli przebiegi rzedu 70 czy nawet 100 tys rocznie nie sa tam jakims szokiem. Tak wiec 5-6 letnie passaty potrafia miec spokojnie nastukane po 500-600 tys i niestety jesli obejzymy oferty na mobile.de to takie wlasnie passaty maja cene rynkowa naszych passatow z przebiegiem 199 tys, wnioski wyciagnijcie sami. 5. Oczywiscie ogladanie z zimna glowa + ktos kto sie zna lub co tez polecam bo kozystalem - wczesniejsza wizyta specjalisty - jedt kilka firm ktore oferuja uslugi. Jesli to nie to wizyta w aso, potwierdzenie przebiegu, sprawdzenia auta - takie ogledziny na prawde sie opłacają. 6. Najgorsze co mozna zrobic to odwrotne "kombo" z tego co napisałem czyli wybranie modelu na ktory nas po prostu nie stac (ale nam sie podoba), wiec znalezienie najtanszej oferty na portalu od handlarza z autem sprowadzonym z niemiec i samotne ogledziny w stanie mocno euforycznym z najglupsza mysla przewodnia jaka mozna sobie tylko w zyciu wymyslic, że "jakoś to będzie"... Sorry ale nie będzie, bedzie tylko stres i wku*w ze gruz stoi pod blokiem i porasta mchem a kasa poszła
Tonio Martines
Tonio Martines Miesiąc temu
Na internecie ogłaszają się kolesie, którzy za niewielką kwotę pojadą, podadzą się za klienta, obejrzą auto, podepną pod kompa itd i dadzą znać, czy warto kupić, czy nie. A nawet czasem sami coś już sprawdzonego zaproponują. Ja kupiłem, jadąc sam, dwa buble i podziękowałem. Skorzystałem z porady fachowca (za bodajże 500 zł) i kupiłem Hondę Civiv UFO tym sposobem. Jeżdżę już 3 lata i jak to mówią "tylko leję i jadę".
jan pis
jan pis Miesiąc temu
Kupujący dwa razy się cieszy raz jak kupuje a drugi raz jak sprzeda.
Warszawski Słoik
Warszawski Słoik Miesiąc temu
Waldek, weź ten odcinek skasuj, bo pojęcia o prawie nie masz i walisz kocopoły. Szkodzisz tylko ludziom, którzy tego słuchają. Masz duze zasięgi, zaangażuj w ten temat prawnika, który się w tym specjalizuje i z nim zrób wywiad.
Ja
Ja Miesiąc temu
Można nagrywać rozmowy o określonych sytuacjach w celach dowodowych, co to za bajka że rozmowy nie można nagrywać? www.msz-kancelaria.pl/nagrywanie-rozmow-w-celach-dowodowych-mozna-czy-nie/
Krystian Depka
Krystian Depka Miesiąc temu
Panie Waldku napisałem prywatna wiadomość na messengerze. Ta historia powinna pana bardziej zaciekawić
Spero dilectus
Spero dilectus Miesiąc temu
Zamiast prawnika polecam skorzystać z rzecznika praw konsumenta też pomaga i jest za darmo w każdym mieście i powiecie
Lech Maciej
Lech Maciej Miesiąc temu
Drogi Waldku, w dwójnasób znaczy "podwójnie", a nie "na dwa sposoby". Nie chodzi mi tutaj o jakieś uszczypliwości ale myślę, że jako elokwętny mężczyzna chętnie poprawisz ten błąd językowy i nie będziesz go powielał. Pozdrawiam
Marcin Tomasiewicz
Marcin Tomasiewicz Miesiąc temu
Tym bardziej, że umowa kupna-sprzedaży auta ma 1-2 strony? Nie 10-30 x) oczywiście nie pochwalam tego kombinatorstwa..
sylw smith
sylw smith Miesiąc temu
w uk jak kupujesz z autohandlu masz wieksze prawa , tam auto jest sprawdzone dodatkowo za jakies grosze mozesz dokupic gwarancje , jesli kupisz z autohanlu z regoly auto bedzie jezdzic poprawnie a w razie wykrycia wad autohandel je usunie w sensownym terminie lub zwroci kase , jesli kupujesz od prywatnego nie masz zadnych praw , dlatego auta w autohandlu sa z regoly drozsze , zeby w polinie isc do sadu to trzeba albo miec uklady , albo zwariowac
moj s3
moj s3 Miesiąc temu
Zajeb.. Te ujęcie. Kabrio i śnieg w tle :)
Abraham Abrahamowski
Abraham Abrahamowski Miesiąc temu
Prawo uchwalają oszusty i złodzieje, dla oszustów i złodziei. A jak się chronić przed tym? A no kupować gruzy do 1tyśka i co naprawisz to wiesz że pojeździsz, albo nówka z salonu 😉
Słavczenzo
Słavczenzo Miesiąc temu
Po swoje używane A6 pojechałem sam 400 km, ale wcześniej umówiłem wizytę w serwisie audi
Tomasz Kubata
Tomasz Kubata Miesiąc temu
Materiał ciekawy, ale art. 277 kk dotyczy niszczenia znaków granicznych. Zapewne chodziło Ci o art. 270 kk dotyczący fałszu materialnego. Muszę Cię zmartwić, ale zawarcie takiej umowy jak opowiadasz w filmie nie wyczerpuje znamion przestępstwa z art. 270 § 1 k.k. (odzwierciedlenie w dokumencie nieprawdy, tzn. stanu niezgodnego z rzeczywistością, o ile dokument taki nie jest podrobiony lub przerobiony) i tutaj chłopak (kupujący) jak i sprzedający nie będą ponosić odpowiedzialności karnej.
Wojciech Czamara
Wojciech Czamara Miesiąc temu
Szkoła pieniądze kosztuje...
Star Child
Star Child Miesiąc temu
Taki przykład z życia. Jechałem po swoje pierwsze auto z mechanikiem i pasjonatem motoryzacji. No cóż, doradzili mi bierz, wziąłem, dwa dni później płakałem. Rdza od spodu jadła obiad, szykowała się na deser. Błąd pierwszy, kupiłem samochód wieczorem, drugi to chyba głupio wierzyłem... Następne auto kupiłem sam, służyło bez problemu dwa lata :) Pozdrawiam Waldemara :)
Qwert Asdef
Qwert Asdef Miesiąc temu
Mam prosty sposób na spokój ze skarbówką: biorę fakturę. Handlarz prawie zawsze ma działalność. Jeśli na umowie jest inna kwota, tylko przy niskich wartościach, rzędu 1000 z kawałkiem. Nie chodzi tu o kilka dych podatku, ale o to, że nie mam pół dnia na załatwienie tego.
A Anders
A Anders Miesiąc temu
2:15 za mniej więcej 5800 złotych... 5799 zlotych było ;) haha
Rafal Dmytrowicz
Rafal Dmytrowicz Miesiąc temu
Dokładnie a z kompem na oględziny to tylko serwisowy bo ogólny nie widzi wielu ukrytych wad....
Kamil Bisko
Kamil Bisko Miesiąc temu
Gówno burza temat rzeka
Maciej Swierczynski
Maciej Swierczynski Miesiąc temu
witam Waldek a mam takie pytanie a jak sie ma prawo unijne do zarejestrowanych quadow . mam kolege co mieszka w niemczech i kupil quada a u niemca mozna zarejestrowac quada na 3 rozne sposoby jako samochod . pojazd rolniczy lub motocykl . moje pytanie jest takie czy przyjezdzajac na urlop do polski mozna takim quadem normalnie sie poruszac jak u niemca jest zarejestrowany jako auto na kat B czy beda jakies problemy z jazda . bo np w polsce mozna jezdzic na kat A . i jak do tego sie ma prawo unijne .
Tomasz Jura
Tomasz Jura Miesiąc temu
Osoba prywatna ma prawo nagrywać co chce i nie musi o tym nikogo informować. Oczywiście nie możesz tych nagrań publikować bez zgody.
Wiki Kowal
Wiki Kowal Miesiąc temu
Ja tak kupiłam auto he he , i musiałam dołożyć i to sporo , trudno widziały gały co brały , dobrze że są tacy ludzie jak ty super masz rację na 100%
Perian
Perian Miesiąc temu
Waldek, z tą drugą osobą to też trzeba uważać! Z żoną pojechałem kupić rodzinne kombi. Wróciłem rodzinnym coupe.
Wiesław Paleta
Wiesław Paleta Miesiąc temu
Zasada jest jedna "widziały gały co brały"
elmerxc22
elmerxc22 Miesiąc temu
Gdy kupuję auto i słyszę że na umowie piszemy mniej to od razu krew mi się buzuje i przez to parę razy transakcja nie doszła do skutku. A zdarzyło się że oddałem auto po tygodniu bo okazało się że na 1000km silnik wypił 3 litry oleju :D
zaksiu1985
zaksiu1985 Miesiąc temu
kurde, w dobie internetu gadania non stop na co uważać przy kupnie auta zrobić tyle błędów, nie sprawdzić auta, nie sprawdzić co jest wpisane na umowie, a potem od razu straszyć sądem po raz kolejny nie sprawdzając czy czasami nie dostanie się odłamkowym przy okazji, i pomyśleć że to jest przyszłość narodu, oj czarno to widzę za 20 lat...
LechitaSłowianinPolak
LechitaSłowianinPolak Miesiąc temu
Tak to jest jak gimb kupi wielkie auto w dizlu za niską cenę 5800, za taką cene to autka sie szuka ktore za tyle idzie, a nie wielkiego pasata czy audicy w kombi.. kupuje sie takie auto na jakie stać by je utrzymać
Filip Lewandowski
Filip Lewandowski Miesiąc temu
1. Sprawa w sądzie lub dogadanie się nie dochodzenie o zwrot kosztów tylko o doprowadzenie samochodu do stanu używalności. 2. Nagrywanie bez świadomości drugiej osoby może być tłumaczone "dobrem wyższym" ale dalej jest ryzyko :D 3. Dalej to jest kraj bezprawia najlepiej jechać i docisnąć handlarza :D
Kiroshi pr. Friedland
Kiroshi pr. Friedland Miesiąc temu
A Skodunia jeszcze żyje! Pzdr.
Patryk Stemplewski
Patryk Stemplewski Miesiąc temu
Panie Waldku kolejny świetny materiał. Niestety ale tak to jest niektórzy sami jeżdżą bez wiedzy i dochodzi do takich sytuacji. Niektórzy się boją Skarbówki jak by chciała ich zjeść ale mało kto wie, że osoby niepełnosprawne są zwolnione od tej czynności warto powiedzieć :) Następnie co do nagrywania np dyktafon. Jakiś czas temu podczas audycji na temat lekarzy prawnik powiedział, że można nagrywać z tak zwanego ukrycia ale wtedy takie nagranie jest tylko i wyłącznie dla sądu jako dowód gdyż nie jest dokładnie opisane co może być dowodem. Jeśli to nagranie ma Nam pomóc wygrać sprawę można to wykorzystać. Mogę się mylić więc czekam na komentarz Pana Panie Waldku w tej sprawie. Zastanawiam się jeszcze nad materiałem odnośnie dziurawych dróg i uszkodzeń aut czy taki materiał mógłby się pojawić niektórzy boją się zgłaszać a potem portfel i remonty . Pozdrawiam serdecznie.
Pan Marian
Pan Marian Miesiąc temu
2 pytania: - okres pandemii to dobry czas na zakup auta? - czy ma sens zawieranie w umowie zapisku że np. "sprzedający potwierdza sprawność mechaniczną samochodu" czy coś w tym stylu?
HUSARIA
HUSARIA Miesiąc temu
W polskim prawie moznq odstąpić od zakupu w ciągu 2 tygodni i sprzedający musi oddać cala kase. A jeśli chodzi o ukryte wady to zawsze można napisać na umowie, ze sprzedający daje gwarancje na stan techniczny. I nigdy się nie obniża kwoty zakupu
HUSARIA
HUSARIA Miesiąc temu
@NaN Null art 560 lc
NaN Null
NaN Null Miesiąc temu
Dwa tygodnie to przy zakupie przez internet, a nie na wszystko.
Pixel
Pixel Miesiąc temu
Kilka razy oglądałem auta od handlarzy i żadnego nie kupiłem, teraz jak widzę komis to omijam szerokim łukiem. A tych cwańszych, co to "okazjonalnie" ściągają po kilka złomów z Niemiec i spotykają się na parkingu pod Tesco na oglądanie też już mam obcykanych i poznam po rozmowie.
Cezary Nazwisko
Cezary Nazwisko Miesiąc temu
Auto za 5 koła i uszczelka i wadą ukryta? Hahahahahaha
damiano341
damiano341 Miesiąc temu
To to nic ufg chce wyłudzić ode mnie pieniądze , sprzedałem auto z OC uszkodzone , jestem uczciwy powiedziałem że naprawa będzie kosztować mniej więcej tyle , wyszło że więcej więc klient oddał mi auto już bez OC i ufg za brak ubezpieczenia chce 2800 zł , wysłałem im umowę gdzie pisze wyraźnie klient odchodzi od umowy zgodnie z art 27 itd its i podpis tego pana w ufg grają na czas i dziś przysłali mi pismo(po 3tyg) że ma być oświadczenie dobrowolności tego pana ... (Art 60kc mówi coś innego , takie oświadczenie w umowie jest zgodne z prawem ale nie w ufg )Powodzenia że ktoś ci coś takiego podpisze skoro minęło ponad pół roku ... I od razu straszą.ma być kasa albo komornik ... !!!!!! Ja wykupiłem ubezpieczenie od razu po oddaniu mi auta , ich to nie obchodzi ma być...
damian345 533
damian345 533 Miesiąc temu
Nowe samochody to są w salonie
Piotr P.
Piotr P. Miesiąc temu
9:52 jakiś jeleń przebiegł za autem 😁
Gregoire Rebisz
Gregoire Rebisz Miesiąc temu
Za 5 czy 6 tysiecy to sobie rower mozna kupic.
NaN Null
NaN Null Miesiąc temu
No, na pierwsze auto, to lepiej dołożyć ze 300k do pół miliona i kupić coś, co ma jakieś zaczątki bycia porządnym autem.
Paweł Pietrzyca
Paweł Pietrzyca Miesiąc temu
Przed zakupem bierzemy auto na przegląd pod nazwą "przedsprzedażny" najlepiej ASO. Bierzemy papier z przeglądu
Przemysław Skrzyński
Przemysław Skrzyński Miesiąc temu
To nic jak kupiłem swoje pierwsze auto zastanawiałem czy nie kupić drugi ale bez silnika i skrzyni biegów. Sprowadziłem sobie Subaru impreza z Stanów Zjednoczonych rozwalonym dwoma drzwiami oraz progiem myślałem że wymienię tylko pół progu i tylne drzwi a wymieniłem dwoje drzwi, cały próg z słupkiem oraz przedni zderzak który okazał się nie oryginalny tylko tani zamiennik większość części karoserii kupiłem w Krakowie a lampy przednie przez internet (okazało się że tylnych na szczęście nie musiałem) ale po zderzak jechałem do Bielska Białej z tańszej wersji. Auta ogólnie jestem zadowolony i doświadczenie na przyszłość jak kupuje się ze Stanów prywatnie i go się na żywo nie widzi kupić lepiej samochód cały blacharski z dużym przebiegiem niż uszkodzony. Bo łatwiej dać do remontu silnik (oczywiście jeśli to Japończyk) lub kupić inny niż bawić się blacharski i lakiernictwo (za tyle ile wydałem u lakiernika i na nadwozie spokojnie mógłbym dać silnik razem ze skrzynią do profilaktycznego remontu lub kupić w ASO nowe felgi 17 w kompletem opon całorocznych. Choć spodziewałem się że go w przyszłości nie sprzedam to już mam jedną osobę która powoli się pyta kiedy go będę sprzedawać i za ile.
RAIZOR
RAIZOR Miesiąc temu
Nieznajomość prawa nie zwalnia z jego przestrzegania
donq
donq Miesiąc temu
Witaj Waldku. A czy stacja benzynowa jest trenerem prywatnym? Taka dygresja mnie wzięła, pozdrawiam.
donq
donq Miesiąc temu
@NaN Null rozumiem, dziękuję bardzo za odpowiedź.
NaN Null
NaN Null Miesiąc temu
@donq jesteś w przestrzeni publicznej. Prywatność gruntu nie ma znaczenia.
donq
donq Miesiąc temu
@NaN Null czyli jeżeli na stacji benzynowej walnę sobie browarka bądź będę bez maseczki to nie mają prawa wlepić mi mandatu?
NaN Null
NaN Null Miesiąc temu
To, czy coś jest przestrzenią publiczną czy terenem prywatnym w żaden sposób nie wpływa na siebie. Oprócz urzędów i jakichś innych terenów będących w użytkowaniu przez państwo (parki miejskie, jednostki wojskowe) to prawie wszystkie budynki publiczne są prywatne: stacje benzynowe, sklepy / galerie handlowe, kina, nawet niektóre drogi i chodniki.
Marcin
Marcin Miesiąc temu
Jak slucham takich historii to odechciewa mi sie sprzedawsc swoje stare auto. Chyba od razu na zlom pojdzie a jedzie bez awari rok
Grzegorzu90
Grzegorzu90 Miesiąc temu
Nie rozumiem jak przechytrzyć handlarza... Chciał odzyskać pieniądze po zostaniu oszukanym że to nie przejdzie lub jest nie opłacalne druga sprawa ale nie uważam że to on tu powinien być oczerniany i sądzony zarówno z twojej strony jak i strony komentujących. Są sposoby na wykrycie ustalonej uszczelki? A więc sprzedawca nie wiedział tak? Wiedział i opchnął nie mówiąc o tym. A że kupiony tanio to już wszyscy po stronie handlarza? Ale po tobie to bym się nie spodziewał...
Max Polanko
Max Polanko Miesiąc temu
Dokładnie. Nie rozumiem tego. Z jednej strony walczymy z nieuczciwością handlarzy, ale jak cena jest niska to od razu wina leży po stronie kupującego. Oszustwo, to oszustwo, niezależnie od kwoty.
Adam Fudalej
Adam Fudalej Miesiąc temu
Waldek, nie w pełni się zgadzam z wydźwiękiem tego filmu. Trzeba się pilnować, brać na oględziny osoby, które się znają i pomogą uniknąć kupna bubla. Tutaj pełna zgoda. Nie wiem jak dokładnie wyglądała opisana przez Ciebie sytuacja, ale sprzedaż pojazdu to niemal tak samo odpowiedzialna operacja, co jego kupno. Sprzedawca, jeśli wie o wadach pojazdu, ma obowiązek przedstawić je przyszłemu nabywcy. Do tego, rękojmia nakłada na niego odpowiedzialność również za wady, o których nie wiedział. Moim zdaniem, jeśli ktoś sprzedaje auto jako “w pełni sprawne”, a następnego dnia kupujący dowiaduje się, że ma do wymiany uszczelkę pod głowicą lub do zrobienia inną poważną naprawę, która nie jest następstwem normalnej eksploatacji, ma prawo żądać od sprzedawcy zwrotu pieniędzy, niezależnie od kwoty za jakie kupił auto. Byłem sam w podobnej sytuacji. Kupiłem auto z niesprawnym ABS (oraz niesprawną lampką ABS, przypadek?), o czym dowiedziałem się jeszcze tego samego dnia. Od razu chciałem zwrócić auto, ale sprzedawca stwierdził, że do awarii na pewno doszło po zakupie. Zapewnienia, że auto jest idealne traktowałem z przymrużeniem oka, ale tego się nie spodziewałem. Sprawa ostatecznie została rozwiązana na moją korzyść, ale nie obyło się bez pomocy prawnika. Mówisz, że jako kupujący musimy dochować należytej staranności przy oględzinach. Zgoda, ale nie każdy z nas jest mechanikiem. Auto powinniśmy sprawdzić w takim stopniu, w jakim jesteśmy w stanie to zrobić. Nie mamy obowiązku posiadania zaawansowanej wiedzy z zakresu diagnostyki samochodowej. Podsumowując: lepiej być mądrym niż głupim. Za swoje błędy niestety się płaci. Dotyczy to obu stron. Jeśl sprzedajemy stare auto, o niewielkiej wartości, warto wyłączyć rękojmię.
Ferdynand Wspaniały
Ferdynand Wspaniały Miesiąc temu
Mógł kupić porządny rower
NaN Null
NaN Null Miesiąc temu
No pewnie, na pierwsze auto dobrze wydać ze 300 tysięcy, no może pół miliona, a nie 5000. Beka z biedaka.
dzombosik
dzombosik Miesiąc temu
Ja jak kupywałem pierwszy swój samochód używany za 50 k od handlarza dokładnie AAAauto to kupiłem ubezpieczone na 1 rok lub 10000 km od awari itp, to była zewnetrzna firma ubezpieczeniowe nie handlarz i Pomyślałem sobie że żadna firma ubezpieczeniowa nie da ubezpieczenia jak nie sprawdzi dokładnie samochodu przepłaciłem około 5 k niż oferty na internecie ale nie żałuje 3 lata już auto użytkowane 40000 km przejechane i tylko tarcze i ,klocki wymienione :)
tomi tomi
tomi tomi Miesiąc temu
jak kupowac to tylko nowe z salonu. A jak cie nie stac to bujaj sie autobusem.
NaN Null
NaN Null Miesiąc temu
@Screaming Metal Garage wy to macie jakieś kompleksy na punkcie tego Yarisa 1.0 ? Wszyscy właściciele pełnoletnich samochodów o tych Yarisach placzą, a łatwiej trafić na drodze X5 niż tę słynną Yaris
Screaming Metal Garage
Screaming Metal Garage Miesiąc temu
@tomi tomi Ciężko powiedzieć, może nie wiedział co i jak sprawdzić na podstawowym poziomie. Czasami nie da się wszystkiego sprawdzić - ja swojego Land Cruisera kupowałem to chodził elegancko, nie było się do czego przyczepić, a potem panewka zaczęła stukać, okazało się, że był zalany motodoktorem, i ostatecznie cały wał do wymiany - trudno - sprzedający na pewno o tym wiedział, ale nie dzwoniłem do niego, że mu matke zabije - trzeba zrobić i jeździć dalej, nie ma co płakać
tomi tomi
tomi tomi Miesiąc temu
@Screaming Metal Garage no moze i masz racje. Co do tego typa co sie nadzial to pewnie mlody typek zajaral jakims starym zajechanym sportowym strzuclem i myslas ze kupilmokazje. Mogl przeciez kupic cos normalnego, jakiegos punto czy cus
Screaming Metal Garage
Screaming Metal Garage Miesiąc temu
Wyobraź sobie, że niektórzy jeżdżą starszymi samochodami nie dlatego, że ich nie stac na nowe tylko dlatego, że są lepsze, bardziej się komuś podobają albo w ofercie już od dawna takich nie ma, ja np. mam Toyote Land Cruisera 1987 i Celice 1993 - i co ? - mam je zamienić na nowego Yarisa 1,0 tylko dlatego, że nowy ???
《Bonzey-68》 _
《Bonzey-68》 _ Miesiąc temu
Sądząc po sekcji komentarzy to z jakieś 80% ludzi tutaj zebranych ma ujemne IQ
《Bonzey-68》 _
《Bonzey-68》 _ Miesiąc temu
@NaN Null miałem na myśli to że większość komentarzy obrażają chłopaka. Popełnił błąd, ale to nie powód żeby go od sebiksów wyzywać. Każdy jest człowiekiem i każdy będzie popełniał błędy
NaN Null
NaN Null Miesiąc temu
Ale za to wszyscy kupują wyłącznie nówki salonowe, tylko przez pomyłkę średni wiek auta w Polsce to 13 lat.
Marcin
Marcin Miesiąc temu
Jak się skończyła akcja z żółtodziobem ?oddał handlarz mu kasę ?
kamil k
kamil k Miesiąc temu
Bardzo fajny odcinek, niech otworzy ludziom oczy trochę, wiele ludzi myślę że jsk kupuje auto za parę tys to przedajacy mu jeszcze da gwarancje i będzie serwisował to auto... Auto używane jak każda rzecz używana w każdej chwili może się zepsuć, bywają wady ukryte owszem ale wiele ludzi traktuje używane auta jak by kupowali nowe... :)
NaN Null
NaN Null Miesiąc temu
Sorry, ale upg to jest usterka, która dyskwalifikuje auto, chyba że sprzedaż za 10% normalnej wartości, bo w starych autach wymiana upg może przewyższać wartość auta. Rozumiem, że wiek obliguje stan techniczny, sam jeździłem, jako pierwszym autem, Nissanem z 1981, kupiony za 700 zł, ale silnik chodził bez zarzutów. Jakbym miał dać ze 3000 za robienie upg, to bym w ogóle go nie brał, tylko kupił za 3000 coś ze szczelnym silnikiem.
Max Polanko
Max Polanko Miesiąc temu
Niby się zgadzam, ale nie do końca... Owszem, auto używane psuje się częściej. Ale co innego jeśli sprzedawca sprzedaje auto z wadą, jako w pełni sprawne. Niezależnie od tego, czy o wadzie wiedział, czy nie, odpowiada za nią prawnie.
Kamil Hryniszyn
Kamil Hryniszyn Miesiąc temu
Z tym oddawaniem w terminie 14 dni to chyba w jakimś kolorowym czasopiśmie pisali 😂 Już od kilkunastu kupujących to słyszałem 😅 Za każdym razem śmieszy mnie tak samo. Najlepsza była kobitka która kupowało ode mnie Bravo znajomego za 800zł i mówi, że ona nim pojedzie jutro do mechanika i jak coś wyjdzie do naprawy to odda bo ma na to 14 dni 😂😂😂😂
Michał Sokołowski
Michał Sokołowski Miesiąc temu
Kupuję furę i szkoda mi czasu i chociaż 100 złotych na przegląd techniczny?? To szkoda w ogóle samochod kupować. Sam sobie winien jest😔
Arek G
Arek G Miesiąc temu
Co Ty "chłopie" bredzisz??? Proponuję "wziąść" lepsze tabletki. Bardzo słabo znasz prawo 😜
Marcin Z
Marcin Z Miesiąc temu
To go wypunktuj a nie cwaniaczysz
Ozi Ocb
Ozi Ocb Miesiąc temu
Akurat jestem w trakcie budowy aplikacji na tel, która krok po kroku, przeprowadzi kupującego przez najważniejsze rzeczy do sprawdzenia w aucie przed jego zakupem.
piotrek pernet
piotrek pernet Miesiąc temu
chłopie to stare jak świat ja kupuje ja wymagam kupiłem auto za 8500 wpisałem 8500 każda złotówka sie liczy nie wpsije mniej nigdy jezeli kwota przekracza powyzej 3000 złotych cwaniaki szukaja młodych bo im to nawet kawałek blachy mozna ojebać za 5000 złotych młody kupił auto a kata ni ma hehe
dziabi3
dziabi3 Miesiąc temu
A jeśli handlarz niewiedziała o uszczelce to tez ma odpowiadać za wadę ukrytą ?
darekrosz
darekrosz Miesiąc temu
Dlaczego w zimie masz otwarty dach w samochodzie ?. Wszystko OK ?
Adam Fudalej
Adam Fudalej Miesiąc temu
Można nagrywać rozmowy, w których bierze się udział. Taką rozmowę można potem wykorzystać w sądzie. Wiem, bo sam zostałem oszukany przy zakupie i takie informacje dostałem od swojego prawnika.
Grzechu
Grzechu Miesiąc temu
Ło Waldemar. 4K ? Od kiedy? :):):):)
Jacek Stypiński
Jacek Stypiński Miesiąc temu
Co do tego rodo to nie wiem jak to działa Bo na protestach policja cały czas nie przeszczego rodo i nic się nie dzieje
Dariusz Darius
Dariusz Darius Miesiąc temu
Po to jest fakt bycia pełnoletnim żeby taki handlarz uniknął odpowiedzialności i jeszcze na tym zarobił
CZARNYEU
CZARNYEU Miesiąc temu
Pozdrawiam serdecznie wszystkich widzów 😀👍✔️😁💥
CZARNYEU
CZARNYEU Miesiąc temu
Handlarze to cfane bestie są... 😀🤔
ShiranaiOki
ShiranaiOki Miesiąc temu
To jest tak oczywiste że aż chyba potrzebne dla niektórych.. ^^
bartosz geras
bartosz geras Miesiąc temu
Po pierwsze 270kk, po drugie współsprawstwo, a po trzecie to jest umowa dla pozoru a nie fałszerstwo dokumentu. Do tego zamiar trzeba udowodnić (zamiar, wspólnie w porozumieniu). To jest umowa dla pozoru, prawdopodobnie w celu zapłaty niższego podatku - zupełnie nie ten przepis karny, jako właściwy obstawiam 56-62 KKS. Co do RODO, jest tu interes prawny osoby będącej stroną umowy (jeżeli kupujemy dla siebie) więc nie trzeba osobnej zgody. To tylko potwierdza, że należy udać się do radcy prawnego.
PIMP MY Licznik
PIMP MY Licznik Miesiąc temu
No i dobre sprostowanie. Ludzie naoglądają się Micha z M4k i myślą, że już wszystko wiedzą. Na szczęście jest Waldek, który umie sprostować i wyjaśnić wszystko.
Daniel T
Daniel T Miesiąc temu
Niestety pomimo rękojmi itp. trochę gówno to działa, czasowo. Kupiłem yeti z komisu, FV, 40k zł, tyle na FV. Po tygodniu z połączenia skrzyni i silnika zaczął kapc olej. Pojechałem do sprzedawcy on bardzo fajnie, jedź do mechanika niech zajrzy się dogadamy, to uszczelniacz. Wydawało się wszsysto ma +. A ostatecznie pęknięta obudowa skrzyni, naprawa 2500 zł, pan się wypioł i tyle. Samochód rozebrany, radca prawny mówił że sprawa wygrana, ile potrwa? No będą się odwoływać ile się da, więc że 2/3 lata bite. A samochód ma stać i czekać. Niestety przepisy działają trochę w teorii. Nim bym odzyskał pieniądze za naprawę z reszty został by szrot.
Max Polanko
Max Polanko Miesiąc temu
miałeś kiepskiego radcę prawnego. Trzeba było powołać rzeczoznawcę, auto naprawić, wysłać oświadczenie o obniżeniu ceny do sprzedawcy, a autem jeździć. Jeśli kupiłeś na FV to tym lepiej, bo wówczas istnieje domniemanie, że sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wadę.
Mariusz Mączkowski
Mariusz Mączkowski Miesiąc temu
Tego "gdzieś tam" to już nie da się słuchać :D A propos prawa to warto uściślić, że nagrywanie rozmów w których uczestniczymy w żaden sposób nie jest zabranione z perspektywy kodeksu karnego. Może to być tylko ewentualnie podciągnięte pod zapisy kodeksu cywilnego pod kątem naruszenia dóbr osobistych.
AWTUNING
AWTUNING Miesiąc temu
Coś mi się zdaje że ten "młody" za dużo się naoglądał pewnego "Łysego z YouTuba", ba tam zazwyczaj jest rada że jak coś to do sądu, a potem rynek aut używanych staje się jeszcze bardziej patologiczny.
Bolek Kolasa
Bolek Kolasa Miesiąc temu
To nie wina "Łysego" tylko wina widzów, którzy nie słuchają ze zrozumieniem, albo trafia do nich co drugie słowo.
Szejk 1984
Szejk 1984 Miesiąc temu
Handluje autami i zawsze wpisuje kwotę którą płaci klijent
radek 0303
radek 0303 Miesiąc temu
„Klijent” to i nawet w petrodolarach zapłaci Szejkowi🤣
Julian Porwich
Julian Porwich Miesiąc temu
Nikt nie wyrazi zgody na nagrywanie się i jednocześnie siebie podkładanie tylko po to by klient móg później sprzedawce pociągnąć do sądu. Pecha miał ten chłopak i pewnie już drugi raz nie popełni takich błędów.
Marek Mark
Marek Mark Miesiąc temu
Ja kupiłem opla Corsę d 7 lat temu. Dbam o niego i auto chodzi jak żyletka. Auto ma 11 lat. Auto było kupione w komisie. Auto cudowne. Jeżdżę na długie trasy. Nawet 1000 km jednorazowo. Benzyna i LPG. Mój cudowny opel corsa rocznik 2009.
Marek Mark
Marek Mark Miesiąc temu
O czym Pan mówi? Jak ktoś kupił samochód za 5 tys to jest gwarancją że będzie miał kłopoty.
Sylwester K.
Sylwester K. Miesiąc temu
A ja mam pytanie handlarz napisał mi na fakturze: brak rękojmi na auto.
Sylwester K.
Sylwester K. Miesiąc temu
Co mam zrobić w takiej sytuacji auto kupiłem w grudniu a teraz zaczynają się kwiatki
Kristo Maleccio
Kristo Maleccio Miesiąc temu
@Sylwester K. Cosik tutaj mi nie styka wszak brakuje pytajnika
Sylwester K.
Sylwester K. Miesiąc temu
Pytanie jak pytanie ciekawy jestem odpowiedzi na nie
Kristo Maleccio
Kristo Maleccio Miesiąc temu
Ciekawe pytanie.
Janek Kowalski
Janek Kowalski Miesiąc temu
Podpisujemy umowe i powinnismy w niej wpisywac jako kupujacy i sprzedajacy tez inne sprawy jak tylko dane auta i dane kupujacego i sprzedajacego. Czyli to o czym zapewnia nas sprzedajacy. np km , wypadki, kolizje itd. I zawsze tylko prawde ile zaplacilismy. W Polsce jest moda na przekrety, szczgolnie w branzy motorozacyjnej. Jezeli jestem mlody i nic nie wiem, jedziemy autem do stacji przegladow. A pozniej po kupnie , bierzemy odpowiedzialnosc za siebie, za swoje decyzje, za wyjatkiem wady ukrytej i przemilczanej . Problemem Polakow , najwiekszym jest ze jak maja 10 tys zl szukaja aut za 20 tys zl, jak maja 20 tys zl to szukaja auta za 40 tys i cuduja i kombinuja jak kon pod gore,zeby sprzedajacy okazal sie idiota. Mam wrazenie, ze 1/3kupujacych tak naprawde nie szuka samochodow, tylko glupszych od siebie ludzi by pocwiczyc swoje cwaniactwo. A jak pojedzie do Berlina do Turka, to nawet auta nie zapala , tylko placi grzecznie sie tam klaniajac. Bardzo czesto jest tez , nie tylko ze ludzie nie umieja wziasc odpowiedzialnosci za swoje decyzje, ale zepchnac odpowiedzialnosc na innych. Np mlody kupuje auto , ktore byc moze stalo rok albo dwa, i na zimnym silniku robi proby mocy, i to jest przyczyna np uszkodzenia uszczelki pod glowica i innych uszkodzen. I kupujac auto uzywane , Polak uwielbia wymagac zeby bylo nowe za cene uzywanego, ono jest tansze ,kosztuje o wiele mniej od nowego dlatego ze nie jest nowe. Do Polakow to bardzo trudno dociera, dlatego polecam serdecznie , by szczgolnie tacy ktorzy tego nie pojmuja ,szli po nowe auto na raty i nie kupowali uzywanych. A juz nigdy w zyciu zeby nie szukali okazji. Okazja jest zawsze z jakiegos powodu, a powodem nie jest to ze sprzedawca jest glupi. Rynek okazji to rynek aut po kombinacjach, pulapka dla chciwych ludzi, dla cwaniaczkow ktorzy mysla tak samo jak sprzedawcy tych cacek.To rynek dla profesjonalistow.
Hubert Trzewik
Hubert Trzewik Miesiąc temu
Czy jest prawny obowiązek poinformowania kogoś o tym że jest nagrywany?
alllgrotaratara
alllgrotaratara Miesiąc temu
Waldek, co to był za samochód. Bo wiesz w tej kwocie to o rower ciężko?
jt81111
jt81111 Miesiąc temu
Szanowny Panie Moto Doradco . Może mógł by Pan wystosować Apel do kierowców nie używających nawet świateł mijania w czasie mgły , aby to jednak robili . 70% w moim rejonie jeździ w taką pogodę na światłach dziennych , o ile te przednie jak są oryginalne w miarę mocne to jeszcze je widać , ale te dokładane to porażka . Za to tylne nawet nie są włączone w połowie przypadków . Ludzie już przestają myśleć , wierzą ślepo w elektronikę . Pozdrawiam .
Moto Doradca
Moto Doradca Miesiąc temu
3 dni temu nagrane! ;) w sobote puszczam
Pawel Mielewczyk
Pawel Mielewczyk Miesiąc temu
Hej Waldek do roku od kupienia auta to sprzedawca musi udowodnic, ze auto nie mialo danej wady ukrytej, ale pod warunkiem ze sprzedaje firma. Ja mialem taka sytuacje ze za 4,5k kupilem auto i po kilometrze skonczylo sie sprzeglo, na poczatku sorzedawca probowal sie wymiksowac od odpowiedzialnosci (sugerowal ze przez kilometr zajechalem sprzeglo 🤣) jednak po obsmarowaniu w necie postanowil pokryc koszty naprawy. Troche trywializujesz sprawe, nie wazne czy auto kosztowalo 2,3,5,50 czy 100 tys, to sa ciezko zarobione przez nas pieniadze i nalezy je szanowac i walczyc o swoje. A tak poza tym to pozdrowka i lapa w gore. 👍
Paweł Knop
Paweł Knop Miesiąc temu
auto za 5k... za tysiac wsadzasz nowy slupek i przestajesz plakac...
Łukasz Rugała
Łukasz Rugała Miesiąc temu
Umoczony temat i kropka… szkoda chłopaka, ale marne szanse…
Paweł Mika
Paweł Mika Miesiąc temu
Waldku jedno sprostowanie, sąd zasadza zwrot kosztów zastępstwa ale po stawkach z tabelki, nie faktycznie poniesionych. Można przyjąć 1/3 kosztów.
Konrad Matlas
Konrad Matlas Miesiąc temu
A jeszcze gosc powie ze mu obnizyl cene na te uszczelke. A przy pominam takze nie dac sie naciagnac na wpisanie innych dat w umowie niz ta w ktorej faktycznie auto nabywacie....
Jacek Giewon
Jacek Giewon Miesiąc temu
Widziały gały co brały, rzeczywistość jest taka że to była pierwsza lekcja życia dla kupującego. Emocje i naiwność jest wrogiem zakupu czegokolwiek ! Druga rzecz to jak jest pewność że zapłacił te 5900? Może to wartość auta a zapłacił 3700 bo była wartość obniżona o tą uszczelkę właśnie? Coś mi tu śmierdzi!
Arcadio Loganoff
Arcadio Loganoff Miesiąc temu
Niewiedza nie jest powodem do nie przyjęcia kary. Jeżeli jadę do Polski i nie wiem że nie wolno pić piwa na ulicy to mnie to nie zwalnia z przyjęcia mandatu za picie tego piwa bowiem w tym kraju tego robić nie wolno tak jak w Republice Czeskiej gdzie spokojnie alkohol do 20V na ulicy spożywać można
kuron997
kuron997 Miesiąc temu
Pięknie zaorany osiołek :)
Marian Grzywa
Marian Grzywa Miesiąc temu
Co tu mówić o wadach ukrytych jak w zwykłym ogłoszeniu już kłamią. Auto igła, stan idealny, orginalny lakier i przebieg, jedziesz zadowolony a tam gruz jak ch.j. O czym mamy dyskutować
Pablos Motors
Pablos Motors Miesiąc temu
Waldek jeśli możesz to podaj definicje co to jest wada ukryta, i podaj parę przykładów najczęściej występujących. Z góry dzięki.pozdro.
Mir Jusz
Mir Jusz Miesiąc temu
Ludzie kupują auto za kilka lub kilkanaście tysięcy złotych a chcą auto idealne bez kolizyjne i małym przebiegiem . takie są ale tylko w salonie. Kupujecie używane które może ma jakiś element powtórnie malowany czy porysowane lub ma małą usterkę mechaniczną. . I robicie z tego wielki problem.
PLSBX
PLSBX Miesiąc temu
Najbardziej mnie rozbroiło pytanie sprzedającego "Piszemy normalną kwotę czy zaniżoną?". Szkoda że tak późno wyszły wady i już nie miałem jak walczyć o zwrot. Polecam zabierać ze sobą osobę która jest chłodna i nie ekscytuje się.
《Bonzey-68》 _
《Bonzey-68》 _ Miesiąc temu
Polecam brać ze sobą osobę która ma jakieś pojecie o samochodach bo inaczej można się na tym przejechać
PaMan
PaMan Miesiąc temu
A co z autem kiedy dochodzi do sprawy sądowej? Jest zabezpieczane jako dowód w sprawie? Bo jak tak to sprawa będzie się ciągnąć latami i przegrany kupę złomu odbierze
Uważaj na te 20 tekstów jak kupujesz samochód!
15:53
60 SEKUND NA MINUTĘ  *NAJLEPSZE ANEGDOTY*
18:39
Cezary Pazura
wyświetleń 125K
Pożegnanie Krzysztofa Krawczyka na cmentarzu w Grotnikach
1:29:21
COŚ POSZŁO GRUBO NIE TAK!!! Takich FUR MARZEŃ NIE BYŁO!!!
1:11:10
Miłośnicy czterech kółek -zrób to sam
wyświetleń 1,1M
Old Soviet motorcycle full Restoration
34:59
Great idea
wyświetleń 35M
Zobacz ten AUTOSTRADOWY absurd w Polsce
07:17
Moto Doradca
wyświetleń 211K
Audi V8 - tak zaczynało się Audi A8
47:11
Zachar OFF
wyświetleń 554K
60 SEKUND NA MINUTĘ  *NAJLEPSZE ANEGDOTY*
18:39
Cezary Pazura
wyświetleń 125K
Pożegnanie Krzysztofa Krawczyka na cmentarzu w Grotnikach
1:29:21
Grzegorz Duda przedstawia kampera "DUDE" HILLCLIMB 4X4
2:14
Duda Garage I Grzegorz Duda
wyświetleń 205K
ODŁÓW REGULACYJNY - RYBACY, ZALEW ZEGRZYŃSKI 2021
4:56
Sebastian Kowalczyk - wędkarstwo i podróże
wyświetleń 19K
Вадим и его новая тачка
26:01
Жекич Дубровский
wyświetleń 1,5M