Chcesz kupić anglika? Mocno bym się zastanowił.

  wyświetleń 104,733

Moto Doradca

Miesiąc temu

Szukasz pracy w salonie samochodowym i nie masz doświadczenia?
To szkolenie pomoże, Ci otrzymać pracę : motodoradca.tv/szkolenia/
Zajrzyj do mnie na sociale :
- INSTAGRAM : motodoradca.tv/instagram
- FACEBOOK : motodoradca.tv/facebook
Subskrybuj kanał :
- MOTO DORADCA : motodoradca.tv/subskrybuj
Wszelkie pytania związane z poradami, zakupem auta i eksploatacją proszę kierować w komentarzach pod filmem, w polu dyskusja, czy też w grupie „moto doradcy”.
Komercyjne działania : wspolpraca@motodoradca.tv

Komentarze
Daro Pako
Daro Pako 8 dni temu
wracam z Anglii na stałe do Polski czy nie mogę zabrać swego auta i zarejestrować w Polsce ?
amator1990
amator1990 13 dni temu
Jest już 3 fala
SEBASTIAN SZCZUR
SEBASTIAN SZCZUR 26 dni temu
Dalej można rejstrowac auta z UK 😉
Szymon Dereszewski
Szymon Dereszewski 27 dni temu
Błąd w filmiku - zarejestrować można auto ale tylko takie które zjechało z taśmy produkcyjnej przed 01/01/2021 a nie które było sprowadzone przed 01/01/2021
Mariusz Las
Mariusz Las 28 dni temu
Cztery lata jeździłem Anglikiem, zasnąłem i dachowałem i go zezlomowalem. Świra idzie dostać od kierownicy po prawej stronie. Anglik mógł być ale jak drugie czy trzecie auto e domu. Po europejczykach , oczywiście.
Piotr L
Piotr L Miesiąc temu
Najpierw się doinformuj, a później nagrywaj. Siejesz propagandę, a pojęcia nie masz. Można śmiało rejestrować auta tam jak do tej pory. Jedynie nie można zarejestrować auta, które było po raz pierwszy zarejestrowane w Anglii w 2021. Tak więc doradzać to możesz jak się doinformujesz.
Beata Bartosik
Beata Bartosik Miesiąc temu
Polska Izba Stacji Kontroli Pojazdów potwierdziła, że pozytywne decyzje będą wydawane w stosunku do aut zarejestrowanych w Wielkiej Brytanii do 31 grudnia 2020 roku (kiedy UK było jeszcze w strukturach UE)
Kornel Dorosz
Kornel Dorosz Miesiąc temu
CO TY GADASZ ZA GLUPOTY? AUTA NOWE!!!! WYPRODUKOWANE PO 21 NIE MOHA BYC REJESTROWANE!
Mr Adam
Mr Adam Miesiąc temu
Pojazdy, które po raz pierwszy będą zarejestrowane w Wielkiej Brytanii od 1 stycznia 2021r. -Nie będą mogły być zarejestrowane w Polsce... ...Czyli zarejestrujemy tylko takie angliki, które były zarejestrowane po raz pierwszy a Anglii -do końca 2020r.
Christopher Zabu
Christopher Zabu Miesiąc temu
W Irlandii jest ruch lewostronny!
Maciek Cichoński
Maciek Cichoński Miesiąc temu
Czy ktoś widzi jak niebezpieczna jazda anglikami??
lukaszr999
lukaszr999 Miesiąc temu
Nie, nikt nie widzi bo nie jest. Jak ktoś jest debilem to nie ma znaczenia z której strony ma kierownice.
Maksymilian Regulski
Maksymilian Regulski Miesiąc temu
Z tego co czytam to nie chodzi o datę sprowadzenia a o datę pierwszej rejestracji, wiec auta produkowane i zarejestrowane przed 1.01.2021 nadal będą mogły być rejestrowane w kraju
lukaszr999
lukaszr999 Miesiąc temu
dokładnie tak jest, sam rejestrowałem to się dowiadywałem, a śmieszniejsze jest to że 90 % diagnostów nie ma o tym pojęcia.
Bandziu1990
Bandziu1990 Miesiąc temu
Bardzo dobrze bo cymbała jednego z drugim nie było stać na europejskie auto to pierdolną sobie anglika i taki właśnie jegomość wyprzedzając szedł ze mną na czołowe spychając mnie z drogi na szczęście Pan kierowca ciężarowego auta zapisał numery i zadzwonił na policje.
Paweł
Paweł Miesiąc temu
A auta z Japonii?
M. Sit
M. Sit Miesiąc temu
Bzdury gadasz kolego, jeszcze mamy w UE Irlandię gdzie jest ruch lewostronny więc normalnie można rejestrować takie samochody
lukaszr999
lukaszr999 Miesiąc temu
Ale nie z uk xD Można rejestrować "angliki" jeśli były zrejestrowane w UK przed 01.01.2021, nowych nie wolno.
Tomasz Dobrzycki
Tomasz Dobrzycki Miesiąc temu
ALE TRZA UMIEC JEZDZIC.
Tomasz Salata
Tomasz Salata Miesiąc temu
A co z autami z Irlandii??? Kierownica po tej samej stronie co w UK
Bogdan Moczulski
Bogdan Moczulski Miesiąc temu
Nie wprowadzaj ludzi w bład.
Goliathus 185
Goliathus 185 Miesiąc temu
A ja mam takie pytanie czy jak teraz UK nie jest w UE i będę chciał wymienić brytyjskie prawko na polskie z tym że w UK zrobiłem kat. A i kat. C też będa mi dodane te kategorie do polskiego prawka?
lukaszr999
lukaszr999 Miesiąc temu
Nie do końca masz rację. Dalej można rejestrować auta z UK bez przekładki, ale tylko jeśli były zrejestrowane w UK przed datą brexitu czyi 01.01.2021. Sam jestem w takiej sytuacji, przyjechałem autem z UK w wrześniu, z powodu covida postanawiałem zostać w PL na dłużej i musiałem przerejestrować auto bo angielski przegląd kończył się w lutym. Zacząłem jeździć po stacjach kontroli pojazdu i muszę przyznać, że diagności w Polsce to w większości niedoinformowane buraki. W 90 % mi odmawiali często w drwiący i chamski sposób. Zadzwoniłem do wydziału komunikacji i powiedzieli mi, że mogę zarejestrować jak będę miał akcyzę, cło, przegląd i ubezpieczenie. Zadzwoniłem do ITS-u i mi tam pan dopiero wyjaśnił, że dalej można rejestrować "angliki" bez przekładki, ale tylko jeśli auto było zrejestrowanej w UK przed 2021, czyli de facto nie można rejestrować nowych aut. Moje auto jest z 2014 roku więc spokojnie mogę je przerejestrować i od czwartku jestem już po przeglądzie w PL, ale znaleźć w tym kraju ogarniętego diagnostę to wyzwanie. Inna sprawa to to, że jeśli auto sprowadziło się w tym roku to trzeba zapłacić jeszcze cło, ja na szczęście przyjechałem w wrześniu. Inna sprawa to urząd skarbowy xD Im nie wystarczy moje oświadczenie, muszę im udowadniać, że żyłem w UK i chcę sprowadzić auto jako mienie przesiedleńcze. Już zapłaciłem tą akcyzę bo nie miałem ochoty się z nimi ciągać i tłumaczyć dziesiątki dokumentów, a że silnik poniżej 2l to nie ma tragedii. Poza tym ten gość z Urzędu Skarbowego 2 razy wysyłał mnie do izby celnej po dokument, którego podobno oni nie wydają(o tym że jestem zwolniony z cła). Celnicy to się w głowę pukali, pokazałem im tylko kwit z promu i to im wystarczyło, nie mieli pojęcia czemu mnie tu urząd skarbowy wysyła. Załatwić coś w tym kraju to często tragikomedia.
Tomasz Luniewski
Tomasz Luniewski Miesiąc temu
Sam sobie zaprzeczasz, najpierw brexitu i nie można Anglików, a później że przekładka to już będzie ok , ale dalej anglik :)
Hifibloke
Hifibloke Miesiąc temu
eee Waldus widze sie powodzi.... sie zaokrągliłeś :)
TheGeno142
TheGeno142 Miesiąc temu
"Pojazdy, które po raz pierwszy będą zarejestrowane w Wielkiej Brytanii z dniem 1 stycznia 2021 roku, nie będą mogły być zarejestrowane w Polsce, ponieważ nie będą spełniać warunków technicznych. Od 2021 roku zarejestrujemy zatem tylko takie angliki, które były zarejestrowane po raz pierwszy do końca 2020 roku. Zarejestrować będzie można także pojazdy nowe objęte świadectwem homologacji typu WE." Ten film prowadza ludzi w błąd 🤔!?
blue head
blue head Miesiąc temu
Podbródek ci urósł. Kiedyś miałeś lepszą linię szczęki.
Igor Esko
Igor Esko Miesiąc temu
Bez sensu z tymi kierownicami , powinny być po lewej i tyle nie było by problemów .
Maciej Zalewski
Maciej Zalewski Miesiąc temu
angliki nie są z założenia przystosowane do ruchu po naszych drogach, więc nie powinny po nich jeździć. Bez takich wynalazków jest wystarczająco niebezpiecznie na polskich drogach
Mario Bross
Mario Bross Miesiąc temu
Szkoda ze nie będę mogl wziasc do Pl mojej ulubionej laguny lll.
michal miano
michal miano Miesiąc temu
Waldek, no nie zglebiles do konca tematu...... Angliki wyprodukowane w 2021 nie zarejestrujesz, reszta ok, tylko trzeba trafic na wlasciwa stacje kontroli.
krzysztof pajak
krzysztof pajak Miesiąc temu
No dobra Anglii nie ma w Uni, a co z Irlandią która jest w Uni i autami z tego kraju .
klichu80
klichu80 Miesiąc temu
trza było trza było
Paweł Rak
Paweł Rak Miesiąc temu
"Pojazdy, które po raz pierwszy będą zarejestrowane w Wielkiej Brytanii z dniem 1 stycznia 2021 roku, nie będą mogły być zarejestrowane w Polsce, ponieważ nie będą spełniać warunków technicznych. Od 2021 roku zarejestrujemy zatem tylko takie angliki, które były zarejestrowane po raz pierwszy do końca 2020 roku." "Polska Izba Stacji Kontroli Pojazdów potwierdziła, że pozytywne decyzje będą wydawane w stosunku do aut zarejestrowanych w Wielkiej Brytanii do 31 grudnia 2020 roku (kiedy UK było jeszcze w strukturach UE)"
Vas tor
Vas tor Miesiąc temu
I bardzo dobrze skończą ściągać to gówno
visionist12
visionist12 Miesiąc temu
Ok. Mieszkam w UK planuje powrót do Polski pod koniec 2021 chce tu kupic stosunkowo nie drogie auto żeby zabrac jak najwiecej moich rzeczy ze sobą. Jak długo bede mógł użytkować to auto w polsce ? Prawdopodobnie sprzedam to auto później lub na złom.
zdzislaw140
zdzislaw140 Miesiąc temu
Polecam informacje Ministerstwa Infrastruktury z dnia 17 lutego 2021. Wyjaśnia tą sprawę. Nie będzie problemów z rejestracją pojazdu który przed 01.01.2021 był zarejestrowany w UK.
Łukasz Dąbrowski
Łukasz Dąbrowski Miesiąc temu
A co z Irlandią, Cyprem i Maltą?
Porto Mare
Porto Mare Miesiąc temu
Malta, Cypr.... Ale jedno jest faktem: jak można być bucem do tego stopnia, żeby zarejestrować i użytkować w Polsce zmęczonego vauxhalla AStRA, gdzie "oryginał" - jeżeli ktoś już musi czymś takim jeździć - kosztuje w okolicy kosztów przejazdu z UK do PL. Rozumiem jakiegoś rolsa, bentka, mclarena, narowistego japońca - coś co nie występuje z kierą po lewej, ale folksszrota czy inne badziewie..?!?
Artur Art
Artur Art Miesiąc temu
Ten film to chyba wyszedł od Moto Panikarza. Nie znam się ale się wypowiem, nie ważne co o mnie mówią byle mówili, chłopie ogarnij się.
Chris amateur fix
Chris amateur fix Miesiąc temu
Waldek, jeśli jestem właścicielem anglika w wielkiej Brytanii od kilku lat i chciałbym wrócić do Polski i zabrać ze sobą auto to nie ma na to żadnej ulgi?
Mateusz Kowalski
Mateusz Kowalski Miesiąc temu
W Lbn 99% angoli to prawie nowe mocne BMW do zabawy :)
PolosLatinos
PolosLatinos Miesiąc temu
Zawsze można ściągać z Irlandii, Malty lub Cypru ;)
ali baba
ali baba Miesiąc temu
waldek głupoty prawi. i wprowadza ludzi w błąd. można rejestrować angliki normalnie. auto musi być zarejestrowane. a nie ściągnięte przed 2021. problem maja ludzie którzy ściągali nowe auta z UK ale z kierownica po lewej stronie tak sie robiło bo bylo taniej w niektórych przypadkach. sie omijało pewne oplaty, bądź dostawalo lepsze wyposażenie w tej samej cenie. na rynek uk niektore marki sa tylko w lepszych wersjach wyposażenia.
Tymeusz TNT
Tymeusz TNT Miesiąc temu
"diagnosci mówią papa" merytortka= piana
dakiage
dakiage Miesiąc temu
Nie wiem czy to prawda, ale j*ba* **s
panCzekoladka
panCzekoladka Miesiąc temu
jak ostatnio mi auto z kierownicą po złej stronie wymusiło bo mnie nie widział, to w ogóle nie jestem za tym żeby to jeździło po naszych drogach z ruchem prawostronnym. Proszenie się o tragedię.
Zyklon B
Zyklon B Miesiąc temu
@panCzekoladka Heh to prawda z tymi ludźmi z wiosek u nas jeszcze groźni są ci z blachami SKL - słoneczni kalifornijczycy kompletnie mają wywalone na przepisy i innych użytkowników dróg
panCzekoladka
panCzekoladka Miesiąc temu
@Zyklon B Mam wrażenie że dużo ludzi jeździ bez prawka albo po zdaniu mają już wylane na wszystko, bo plastik w kieszeni to droga należy do nich. Więc generalnie Twoje obserwacje są trafne, choć moim zdaniem można śmiał doprecyzować, że najgorzej jeżdżą ludzie z wiosek, to prawdziwy dramat. Trzy litery w rejestracji = lepiej trzymać się z daleka. Sytuację z "anglikiem" zapamiętałem najbardziej ze wszystkich wymuszeń, bo gdybym nie uciekł na pas pod prąd (który na szczęście akurat był wolny) to podejrzewam że odwiedzałby dzisiaj swą pasażerkę na cmentarzu. Gdyby siedział po stronie pasażerki na 100% by mnie widział.
Zyklon B
Zyklon B Miesiąc temu
Tragedią to są cebulowi kierowcy polskojezyczni. Dramat. Raptem od półtora roku jeżdżę po Polsce, prawko robiłem w UK i tam też jeździłem kilkanaście lat. Fryce mają rację ,za Odrą zaczyna się Azja
Zyklon B
Zyklon B Miesiąc temu
Na mnie już ze 100 wymusilo w przeciągu 1,5 roku. Tych z kierownicą po lewej stronie a jeżdżę Anglikiem po Polsce. Poloki na kunie i tyle w temacie.
PEPEK
PEPEK Miesiąc temu
Materiał nierzetelny ,bo nie tylko Anglia jest lewostronna w EU ???
Daniel Krajewski
Daniel Krajewski Miesiąc temu
Czyli jak pojadę z kuzynem do GB i on tam nabędzie za moje pieniądze samochód, zarejestruje go na siebie w Bottrop w Niemczech gdzie mieszka i wtedy go kupię od niego i będę mógł zarejestrować bez problemów w PL?
Paweł Grabowski
Paweł Grabowski Miesiąc temu
Witaj, ja miałem skuter angielski też trzeba kieraszke przełożyć, w ciagnikach rolniczych tak samo 😁😁😁😁 miłego
STOP2NWO
STOP2NWO Miesiąc temu
Od tego zimna chyba słabo zapoznał się autor z przepisami i coś nagrał, aby nagrać. Warto informacje prawdziwe podawać, a nie delirki zimowe...
Codie Crieg
Codie Crieg Miesiąc temu
Strefy zgniotu chyba też się różnią. Tak myślę. Pozdrawiam
January Jesien
January Jesien Miesiąc temu
Widzisz i nie grzmisz, jak można szerzyć do ludzi takie bzdury. Ten temat dotyczy tylko i wyłącznie aut nowych, co za tym idzie zarejestrowanych w UK po 01.01 i kropka. Żadnego cła nie ma ale trzeba załatwić wszystkie fotmalności w celnym na zero. Dochodzi vat 23%, można pokusić się oclić w DE 19%. Nastepnym razem sprawdź co gadasz ludziom a nie nabijaj wyświetleń.
Michal K
Michal K Miesiąc temu
Samochody z Anglii nadają się tylko na części, nie widzę innego zastosowania tych aut.
TheSyka1980
TheSyka1980 Miesiąc temu
Chwila chwila A miano przesiedleńcze? Co jeśli auto mam tu i wracam do Polski na stałe? Wiele krajów ma kierownice po prawej i nawet auta takie jeżdżą w EU np.niemcy co ztakimi autami? Rzuca Pan temat a tak naprawdę proponuję najpierw się dowiedzieć dokladnie co i jak a potem się wypowiadać
Michal Kapielski
Michal Kapielski Miesiąc temu
a jak będzie wyglądać sprawa rejestracji aut zabytkowych sprowadzonych z Anglji
Fin3
Fin3 Miesiąc temu
Poprawka- auta zarejestrowane przed wyjsciem UK z UE dalej mozna rejestrowac bo prawo nie dziala wstecz, a jesli jakis debil sie uprze w urzedzie to taka sprawe praktyxznie mozna 100%centowo wygrac w sadzie.
M4T3U5Z
M4T3U5Z Miesiąc temu
*Motryzacja zmierza w złym kierunu.*
Owi3ca
Owi3ca Miesiąc temu
a co z Japoncami?
Zyklon B
Zyklon B Miesiąc temu
Ryż dalej jedzą
Olgierd Miłoszewicz
Olgierd Miłoszewicz Miesiąc temu
debilizm
What about
What about Miesiąc temu
A jak to bedzie teraz z polskim prawo jazdy?? Wymienilem polskie prawko na angielskie. Czy w zwiazku z wyjsciem uk z UE moge sobie odebrac w posce swoje polskie prawo jazdy by moc je uzywac jezdzac po Europie zamias wyrabiac miedzynarodowe prawo jazdy??
Grzegorz Brzęczyszykiewiczowski
Grzegorz Brzęczyszykiewiczowski Miesiąc temu
A jak z autami ,,zabytkowymi'' ?
kiedyś nie miałem teraz mam
kiedyś nie miałem teraz mam Miesiąc temu
Jak można kupować Anglika?
Zyklon B
Zyklon B Miesiąc temu
Bo jest 3x razy tańszy od aut z Niemiec czy Polski, bardziej zadbany i lepiej wyposażony,z realnymi przebiegami, oprócz tego od bodajze 2005 jesteś w stanie sprawdzić historię przeglądów technicznych wystarczy blachy wpisać na rządowej stronce. Jaką to ci robi różnicę po której stronie jest kierownica. Sam jeżdżę Anglikiem i nie widzę problemu
MegaBirdy
MegaBirdy Miesiąc temu
Jak Niemcy pozwolą na zmianę przepisów w Polsce to może i coś się zmieni, a póki co nasi możni z trzęsącymi nogami przed nimi stają więc nie sądzę aby coś się szybko zmieniło i to w każdej kwestii nie tylko skąd możemy sprowadzać auta ;)
Love DIY
Love DIY Miesiąc temu
Nie zgodze się z tym co mówisz 🙃 rejestrowałem anglika w tym roku (2021) i dalej się da 😁 od tego roku (ponieważ Anglia wyszła z UE - skończył się tzw. transition time) nie można zarejestrować pojazdów, które po raz pierwszy będą zarejestrowane w Wielkiej Brytanii z dniem 1 stycznia 2021 roku, ponieważ nie będą spełniać warunków technicznych. Od 2021 roku zarejestrujemy zatem tylko takie angliki, które były zarejestrowane po raz pierwszy do końca 2020 roku 😊 dochodzi jedynie cło 🤑 więcej o tym na moim kanale (już wrótce drugi odcinek odnośnie rejestracji anglika) 🎬 i też nie ma co słuchać diagnostów na stacji, mówią tak bo im się poprostu niechce 😁 Pozdrawiam 🖐
SzymkowiAK-47
SzymkowiAK-47 Miesiąc temu
A co z Japonią?
Mariusz Sochan
Mariusz Sochan Miesiąc temu
Waldek ,wydaje mi sie,ze to nie tu problem lezy.Technicznie samochod sciagniety po nowym roku i przed nowym rokiem niczym sie nie rozni.Diagnosta natomiast nie ma podstaw aby przegladu odmowic.Wyjscie UK z UE powoduje iz za auta sciagniete po nowym roku musimy zaplacic clo.Tak jak kiedys.I to to powoduje nieoplacalnosc tego procesu
adrian323gt
adrian323gt Miesiąc temu
Anglik...atrybut zakompleksionego dziada albo cygana😉
STOP2NWO
STOP2NWO Miesiąc temu
Serio?!
Pawełek Doss
Pawełek Doss Miesiąc temu
Boże dzięki że mam rodzinę na Litwie tam osła zarejestrujesz i to w jednym budynku z oc przegladem :)
rushing banana
rushing banana Miesiąc temu
Waldek, przydaloby sie jakies sprostowanie moze... Bo pare osob w komentarzach mowi że nadal mozna zarejestrowac wozy ktore byly juz zarejestrowane w uk przed koncem 2020. Odniesiesz sie?
Tomasz Strzelecki
Tomasz Strzelecki Miesiąc temu
wystarczy zarejestrować w Irlandii, lub DE i auto mozna rejestrować w PL...
K4M1L W1SN14
K4M1L W1SN14 Miesiąc temu
Glupota. Zezwolono w Polsce rejestracji samochodow z kierownica po prawej stronie i takie auta nie tylko mozna kupic w Anglii wiec ich wyjście z UE nie ma nic do tego przecież
Wojtek Rzepecki
Wojtek Rzepecki Miesiąc temu
Ten piesek hit
Pa Dz
Pa Dz Miesiąc temu
A co z ciągnikami rolniczymi? Bo tam jeżdzą na oleju opałowym.
STOP2NWO
STOP2NWO Miesiąc temu
Red diesel. Nie ma różnicy u nas też jeżdżą na czerwonym.
kuba
kuba Miesiąc temu
niestety pan sie myli wrocilem do kraju z Angli 16 stycznia a 1 lutego samochod byl na polskich blachach bez zadnego problemu :)
kuba
kuba Miesiąc temu
@rushing banana ja akurat zostalem zwolniony z oplat celno skarbowych bo udowodnilem ze bylem wlasicielem samochodu przynajmniej od pol roku
rushing banana
rushing banana Miesiąc temu
Serio nie bylo problemu? Jak z cłem?
Świstak
Świstak Miesiąc temu
Waldu co do przeglądu zerowego pojazdu z kierownica po prawej stronie nie zgodzę się z tobą co do przełożenia lusterek. Lusterka pozostają nadal takie same byd nie przekładasz kierownicy ma lewa. W lusterkach musi być widoczny obrys samochodu i już.
lucyfer mefisto
lucyfer mefisto Miesiąc temu
Angliki kupuja ci których nie stac na nowsze i fajniejsze auto,a chca takie miec i sie lansuja,biedaki...,żenujace....
lucyfer mefisto
lucyfer mefisto Miesiąc temu
@rushing banana Lepiej kupic klase nizej europe i jezdzic,a nie szpanowac tanim anglikiem.
rushing banana
rushing banana Miesiąc temu
Nie zesraj sie. Lepiej kupić rozpierdalajaca sie klase premium w polsce ktorej ktoś uciął 200k nalotu.
Paweł Helegda
Paweł Helegda Miesiąc temu
Waldek ostatni dzwoniłem do Wydziału Komunikacji i Pan mi powiedział że Angliki można rejestrować te które były zarejestrowane w czasie gdy Wielka Brytania była w UE czyli do 30 grudnia 2020 r można.
Daniel Sakowski
Daniel Sakowski Miesiąc temu
Szczerze wruca czasy przekładania kierownicy pod blokiem, co nie jest przede wszystkim bezpieczne a przegląd przejdzie. Szczerze jestem trochę w brew jeżdżeniem aglikiem po naszych gdrogach, ale lepiej niech to będzie fabryka niż ulep by tylko miał kierownicę po dobrej stronie. Pozdro każdy ma swoje zdanie.
Pato Log - zostaw SUBA
Pato Log - zostaw SUBA Miesiąc temu
Ale przepite oczy...
quiotte2
quiotte2 Miesiąc temu
To ten przepis o możliwości rejestracji aut z kierownicą po prawej dotyczy tylko aut z UE? Nie wiedziałem. Myślałem że Japońca też można było sobie ściągnąć. No i dowiedziałem się, że należę do elitarnego grona 400 osób które zarejestrowały anglika w 2016 ;) Obecnie mam drugiego od 2018 roku. Astra H z 2006r za 340 funa. Auto nie zjeżdżone bez rdzy w 100% sprawne tylko z zewnątrz przerysowane. Większe wgniecenie błotnika "naprawiłem" mocnym pociągnięciem oburącz :) Przy obecnych absurdalnych cenach samochodów nowych i używanych te angliki to była dobra alternatywa. Szkoda, że to się ukruciło, bo pewnie następne też bym szukał na Angielskim śmietniku. Niby zostaje Irlandia, ale koszty ściągnięcia tego będą znacznie wyższe i pewnie w tych kategoriach cenowych może to być mniej opłacalne.
Thomas Mrok
Thomas Mrok Miesiąc temu
Doradco bilecik trzeba wziac a nie wzias😃
Last Revival
Last Revival Miesiąc temu
Obejście jest .... rejestracja w Irlandii albo na malcie na pół roku tylko w irl doliczony będzie masakryczny podatek ekologiczny
Przemysław Płoszański
Przemysław Płoszański Miesiąc temu
Panie Waldku, wyśpij się Pan bo oczy strasznie spuchnięte :x
fake_st
fake_st Miesiąc temu
Ja płaciłem za ubezpieczenie na subaru impreze wrx anglika 1800zł, takze jest drogo. Z kierwonicą po lewej wyliczyli mi 1100zł
R.M.J J-wicz
R.M.J J-wicz Miesiąc temu
Waldemar popraw fryzurę 😉
Maciek K
Maciek K Miesiąc temu
Rejestracja Angoli bez przekładki do masakra. Powini tego zabronić
peterwski
peterwski Miesiąc temu
angliki są dla biedoty
Radziuwypas
Radziuwypas Miesiąc temu
Witam, z Irlandii można.
MAREK ABRAMIS
MAREK ABRAMIS Miesiąc temu
Ogólnie Anglika nie chcę nawet za darmo.
DarkTemplar
DarkTemplar Miesiąc temu
Ja tam wolę kierownice po właściwej stronie 😁
DarkTemplar
DarkTemplar 26 dni temu
@Grzegorz Szewe kto się zabija, ten się zabija. Nie każdy ginie z własnej winy
Grzegorz Szewe
Grzegorz Szewe 26 dni temu
A , która strona jest tą właściwą ? Bo patrząc na statystyki wypadków nie ma to większego znaczenia w Pl bo i tak się zabijacie . Mózg trzeba mieć we właściwym miejscu i go umieć użyć nie kierownicę.
patryk pałasz
patryk pałasz Miesiąc temu
Waldek wyśpij się bo widać po twarzy że tego potrzebujesz ;-)
Rafał B
Rafał B Miesiąc temu
No i dobrze co to za pomysł jeździć takim mańkuckim czymś po prawostronnych drogach. Może jeszcze boczniaki wyjadą na ulice?
fds1
fds1 Miesiąc temu
w siedlcach bez kolejek w urzędzie, 2 tygodnie i dostałem twardy dowód więc nie ma żadnych utrudnień
Tomasz Kowalik
Tomasz Kowalik Miesiąc temu
Czyli rejestrowałeś anglika po 1 stycznia? Kiedy przegląd zrobiony? Mieszkam w UK i zamierzam zjechac do PL i miałem że sobą zabrać moje 'paserati' lecz teraz to już sam nie wiem...
piotr kapela
piotr kapela Miesiąc temu
Kierownica po prawej stronie jest dla kierowcy bardzo wygodna ,bo może sobie odpoczywać w czasie jazdy gdy kieruje pasażer .
Pawel W
Pawel W Miesiąc temu
Strajk właścicieli samochodów! Proponuję przez miesiąc, tak maj lub czerwiec, kiedy pogoda ładna, przesiąść się na rower. Zrzedną im miny, jak spadnie im dochód z VAT i akcyzy. Innej realnej drogi nacisku nie mamy. Nie wierzcie w wybory, że coś zmienią. Nie zmieniły nic od 30 lat.
Zyklon B
Zyklon B Miesiąc temu
Ja generalnie na rowerze jeżdżę przez pół roku bo nam raptem 6km , w zeszłym roku zrobiłem tylko 6tys km a Mirasy i tak powiedzą, że licznik w aucie kręcony. Moja Halina będzie że mną do samego końca, mojego lub jej.
Dawid Gorzel
Dawid Gorzel Miesiąc temu
Czy to tyczy się tylko polski i polskiej diagnostyki? Bo jeśli nie to rejestracja np w Niemczech lub innym kraju i zaraz później w pl już. Przeszło by to?
swirus miszczu
swirus miszczu Miesiąc temu
I bardzo dobrze z tymi autami z angli nie rejestrować tego gówna z kierownicą po prawej, miałem 2 sytuacje gdzie miałbym czołówkę z anglikiem bo sobie łepki chcieli ciężarówki wyprzedzać.
wojtek wojkas
wojtek wojkas Miesiąc temu
Diagnosta powinien sprawdzać auta typu wiązki przewodów itd., bo połowa aut sprowadzonych z Niemiec nie powinna być zarejestrowana osobiście widziałem w jakim stanie stały u mechaników ściągane z Hannoveru, wersja angielska jest bardziej bezpieczna niż ściągane szroty z Niemiec nie mówię, że wszystkie ale dużo było ściąganych rozbitków, co do wersji angielskich jeśli ma ktoś problem z prowadzeniem auta z kierownica po prawej stronie ma wybór kupi to co mu pasuje, ja nie widzę problemu, czy auto ma po prawej, czy po lewej stronie kierownice..., co do wyprzedzania nie da się w Polsce wyprzedzać nawet autem z kierą po lewej stronie gdyż mamy jak nie wysepki na jezdni to linie ciągłe, skrzyżowania przejścia dla pieszych słabo widoczne nocą, że nie wspomnę jak pada deszcz. Tyle ja jeżdżę w Polsce i anglikiem jak i autem z kierownica po lewej stronie nie ma dla mnie to problemu nie wyprzedzam i nie płacę mandatów. Pozdrawiam
Krystian Kwiatos
Krystian Kwiatos Miesiąc temu
A co z anglikiem który jest już zarejestrowany kilka lat w Polsce?
STOP2NWO
STOP2NWO Miesiąc temu
Zero problemu, już w systemie.
Grzegorz Janicki
Grzegorz Janicki Miesiąc temu
A samochody z Irlandii oni są w UE ?
UDontKnoAThing
UDontKnoAThing Miesiąc temu
Hahahahaha czyli wystarczy że był zarejestrowany w Irlandii bang rozjebałem system
UDontKnoAThing
UDontKnoAThing Miesiąc temu
@Marcin Czajka o Irlandii północnej nic nie wspominałem. Ponieważ tak jak wiesz, nie jest w UE.
Marcin Czajka
Marcin Czajka Miesiąc temu
Irlandia jest w UE, bo to nie UK. A Irlandia Północna nie jest w Unii, bo to UK, więc żadnego bang nie będzie.
awerskto
awerskto Miesiąc temu
Czyli rozumem ze auta z Irlandii i Malty nie są mile widziane.
Kradzieże samochodów w 2021
14:22
Moto Doradca
wyświetleń 135K
tkm - ostatni raz...
2:10
TKM Official
wyświetleń 42K
Bayera - Lalę poznałem (Official Video)
3:10
BayeraMUSIC
wyświetleń 845K
ZBUKU - Pokaż Jak Się Bawisz Dymem (prod. Json)
2:48
FSO Syrena Laminat - MotoBieda
22:33
MotoBieda
wyświetleń 169K
Zobacz ten AUTOSTRADOWY absurd w Polsce
07:17
Moto Doradca
wyświetleń 211K
FROTA Terenwizji prawie gotowa!
22:51
TERENWIZJA
wyświetleń 259K
Zapadł wyrok na LPG?
15:08
MotoPRawda
wyświetleń 321K
Poświęć minutę na ten film
01:33
Moto Doradca
wyświetleń 283K
Mercedes C63AMG - Eco Edition 2.0T 652 KM
10:10
Moto Doradca
wyświetleń 53K
tkm - ostatni raz...
2:10
TKM Official
wyświetleń 42K
Bayera - Lalę poznałem (Official Video)
3:10
BayeraMUSIC
wyświetleń 845K
ZBUKU - Pokaż Jak Się Bawisz Dymem (prod. Json)
2:48
#465 Wczorajszy zakup
4:31
Perqins
wyświetleń 47K
🌟 Test amortyzacji kabiny 🌟 Pulan na łąki 🌟
12:23